Johannes Hesso

LiikkeenharjoittajaInnosta personal trainer
Johannes Hesso on kokenut yritysvalmentaja ja hyvinvointialan yrittäjä. Hänellä on satojen valmennuspäivien kokemus muun muassa sosiaali- ja terveysalan johtamisen YAMK-tutkintoon johtavasta opetuksesta sekä myynnin ja liiketoiminnan kehittämiseen liittyvistä valmennuksista tutkimuslaitoksista monikansallisiin yrityksiin.

Hesso on myös hakekoneoptimointiin perehtynyt yrittäjä, ja hän on kouluttanut ja kehittänyt pk -yritysten ja asiantuntijayritysten hakukoneoptimointia yli kymmenen vuoden ajan. Hän muun muassa opettaa koulutuksissaan, kuinka hakukoneoptimointia voi tehdä nollabudjetilla ja ilman koodausosaamista ja mitkä valinnat ja toiminnat vaikuttavat yrityksen tuotteen tai palvelun Google-sijoitukseen nostavasti tai vastaavasti sijoitusta pudottavasti.
Akateemiselta koulutukseltaan Hesso on metsäekonomiaa ja kansantaloustiedettä pääaineenaan opiskellut maisteri Helsingin yliopistosta.

Hesso työskentelee myös fysioterapeuttina oman yrityksensä Innosta Personal Trainer kautta ja valmentaa asiakkaitaan terveyteen ja hyvinvointiin liittyvissä asioissa. Hän on myös osakkaana R5:ssä, joka on suorituskyvyn kehittämiseen ja kuntoutukseen erikoistunut kuntosali ja valmennuskeskus Helsingissä.
1 - 3 / 3