Tulossa

Asiakaskokemuksen 7 oikein

Miten hyvä asiakaskokemus syntyy? Mitä asiakastyytyväisyys todellisuudessa on? Kuinka se luodaan, voiko asiakkaat valita?

Kirjoittaja(t):Henrietta Aarnikoivu
Kustantaja:Kauppakamari
ISBN:9789522464408
Julkaistu:Ei
Painovuosi:2018
Painos:1.
Sivut:200
Kirjastoluokka :69.3
Saatavuus:Ilmestyy 4/2018
39,00 € (+alv 10 %, 3,90 €)
Jäsenetuhinta:
35,00 € (+alv 10 %, 3,50 €)

Kielenhuollon koulutus

Yritysvastuu – Johtamisen uusi normaali

Kuvaus

Yksityiskohdat

Asiakaslähtöisyydestä ja -keskeisyydestä puhutaan paljon. Kuinka oikeasti hyvä ja laadukas asiakaskokemus luodaan? Kannattaako siihen pyrkiä kaikkien asiakkaiden kanssa, vai onko asiakkaita varaa valita?

Asiakaskokemus on paljon muuta kuin ystävällinen hymy ja peruslupauksen täyttäminen, välttämätön paha. Se on parhaimmillaan lisäarvoa, josta hyötyvät asiakkaat, työntekijät ja itse yritys. Asiakastyytyväisyys ei onnistu sillä, että jokaisen työntekijän käsketään olla asiakaslähtöisiä tai että asiakaslähtöisyys kirjoitetaan korukirjaimin yrityksen arvoihin. Se on arkipäivää, se on johtamisen kysymys.Tyytyväiset työntekijät, jotka kokevat saavansa vapautta ja vastuuta sopivassa suhteessa, joita johdetaan hyvin, tekevät mielellään parhaansa yrityksen ja töidensä, asiakkaiden, eteen.

Mitä työntekijälähettilyys tarkoittaa ja kuinka sellainen luodaan? Mitä sillä saavutetaan?

Asiakaskokemuksen 7 oikein kuvaa asiakastyytyväisyyttä luovan prosessin johdon, esimiesten ja työntekijöiden näkökulmasta.

Asiantuntijat

Lisätiedot

Lisätiedot

Aihealueet Johtaminen ja esimiestyö
Aihealueen tarkenteet Johtaminen
ISBN 9789522464408
Kustantaja Kauppakamari
Kirjoittajat Henrietta Aarnikoivu
Painovuosi 2018
Painos 1.
Sivumäärä 200
Kirjastoluokka 69.3
Saatavuus Ilmestyy 4/2018

Liittyvät tuotteet