Asiakaskokemus - pysyvä kilpailuetu! 5.9.2017

Asiakkaat ovat digitaalisen murroksen myötä odotuksissaan valveutuneempia ja myös vaativampia. Koska asiakaskokemus on subjektiivinen, hyvää asiakaskokemusta on mahdotonta taata. Voimme kuitenkin pyrkiä varmistamaan, että asiakkaan kokemukset ovat pääsääntöisesti positiivisia.


Koulutuksessa kirkastuu hyvän asiakaskokemuksen merkitys yrityksen strategisena kilpailutekijänä. Keskustelut ja caset auttavat ymmärtämään mistä hyvä asiakaskokemus rakentuu, miten toteutat hyvää asiakasdialogia ja miten kehität ja mittaat asiakaskokemusta.


Ohjelmassa muun muassa:


> Asiakaskokemuksen merkitys asiakkuuksien johtamisessa
> Asiakkaan kokemuspolun suunnittelu
> Asiakaskokemus perinteisessä ja sähköisessä asiakaspalvelukanavassa
> Oman organisaation osallistaminen asiakaskokemuksen luomiseen
> Case SN4/Bisnode Finland Oy: Asiakaskokemuksen mittaaminen
> Case Medilaser: Asiakaskokemuksen kehittäminen


Asiantuntija: 
Mikko Mäntynevä, MCS-Management Consulting Services Oy.

Alkamisajankohta: 05.09.2017, klo 08:45
Päättymisajankohta: 05.09.2017, klo 16:00
Saatavuus: Tilaa
Lataa ohjelma tästä (PDF):
655,00 € (+alv 24 %, 157,20 €)
Jäsenetuhinta:
455,00 € (+alv 24 %, 109,20 €)
Digitaaliset Palvelut
Taloushallinnon eloseminaari 2017
 

Kuvaus

Yksityiskohdat

Menestyksen ja kannattavan liiketoiminnan takana on usein hyvä asiakaskokemus, josta on noussut keskeinen yritysten toimintaa ohjaava tekijä. Johda yritystoimintaa asiakkuuksien kautta, aseta asiakas toiminnan keskiöön. Varmista, että oman liiketoimintasi lähtökohtana on aina asiakas ja tämän tarpeet.

Koulutuksessa kuulet hyvän asiakaskokemuksen toteuttamisesta myös caset:

Asiakaskokemuksen mittaaminen, Case SN4 /Bisnode Finland Oy:

  • Miten asiakaskokemuksesta saadaan strateginen mittari ja kilpailuedun lähde?
  • Miten asiakaskokemusta mitataan ja kehitetään ylimmästä johdosta asiakasrajapintaan?
  • Tiedon analysointi ja toiminnan kehittäminen asiakkaan näkökulmasta?

Marja Kortelainen, Sales Manager, SN4 /Bisnode Finland Oy

Asiakaskokemuksen kehittäminen, Case Medilaser:

  • Mitä tarkoittaa yksilöllinen palvelu terveydenhuollossa? Silmäkirurgiassa ei voi improvisoida, vaan lääketieteellisen laadun tulee olla vakio. 
  • Yksilöllisyys voi toteutua vain asiakaskokemuksen kautta. 
  • Medilaserin näköinen asiakaskokemus: Kuinka rakennamme silmäleikkauksesta kokemuksen, jota asiakkaamme ovat valmiit suosittelemaan vertaisryhmilleen. 

Tiia Rosenlund, kehittämispäällikkö, Medilaser


Asiakaskokemus - pysyvä kilpailuetu -koulutuksen hyödyt:

  • päivän jälkeen tiedät, mistä rakentuu hyvä asiakaskokemus
  • saat vinkkejä asiakkaan kokemuspolun suunnitteluun
  • kuulet miten toteutat hyvää asiakasdialogia
  • kuulet, miten osallistat oman organisaation asiakaskokemuksen luomiseen
  • kuulet, miten mitataan asiakaskokemusta.

Tervetuloa koulutukseen!

 

Aikataulu

8.45
Ilmoittautuminen ja kahvitarjoilu

9.00
Asiakaskokemuksen merkitys asiakkuuksien johtamisessa

Asiakaskokemuksen tahtotilan kirjastaminen - mitä, miten, missä kanavassa

Asiakkaan kokemuspolun suunnittelu

Asiakaskokemus perinteisessä ja sähköisessä asiakaspalvelukanavassa

Asiakasdialogin toteuttaminen

Oman organisaation osallistaminen asiakaskokemuksen luomiseen

Miten mitaat asiakaskokemusta

Asiakaskokemuksen systemaattinen parantaminen

Asiakaskokemuksen mittaaminen, Case SN4 /Bisnode Finland Oy
Miten asiakaskokemuksesta saadaan strateginen mittari ja kilpailuedun lähde?

Miten asiakaskokemusta mitataan ja kehitetään ylimmästä johdosta asiakasrajapintaan?
Tiedon analysointi ja toiminnan kehittäminen asiakkaan näkökulmasta?
Marja Kortelainen, Sales Manager, SN4 /Bisnode Finland Oy

Asiakaskokemuksen kehittäminen, Case Medilaser
Mitä tarkoittaa yksilöllinen palvelu terveydenhuollossa? Silmäkirurgiassa ei voi
improvisoida, vaan lääketieteellisen laadun tulee olla vakio.
Yksilöllisyys voi toteutua vain asiakaskokemuksen kautta.
Puheenvuorossa kerrotaan, millainen on Medilaserin näköinen asiakaskokemus:
kuinka rakennamme silmäleikkauksesta kokemuksen, jota asiakkaamme ovat valmiit
suosittelemaan vertaisryhmilleen.
Tiia Rosenlund, kehittämispäällikkö, Medilaser

16.00
Tilaisuus päättyy

Tarjoilut:
Kahvit klo 8.45, 10.15 ja 14.15 Lounas klo 12.00–12.45

Asiantuntijat

Paikka

Kartta


Tiedot

Kauppakamarin koulutustilat
Kalevankatu 12, 2. krs, 00100 Helsinki

Ajo-ohjeet

Paikoitus

EuroPark, P-CityForum

Sisäänajo ma–su klo 6–24, ulosajo mahdollista 24 h.

- Simonkatu 7
- Jaakonkatu (kääntyminen Eteläiseltä ja Pohjoiselta Rautatiekadulta)
- Ruoholahdenkatu 3: Keskustan huoltotunneli, Lapinrinteen kulma

Lisätiedot www.europark.fi

Q-Park, Helsinki Stockmann

Sisäänajo ma–pe klo 6.30–23.00, la klo 8.00–24.00 ja su 10.00–22.00, ulosajo mahdollista 24 h.

- Ruoholahdenkatu 3
- Mannerheimintien ja Kalevankadun kulman ajorampista

Lisätiedot www.q-park.fi

Lisätiedot

Lisätiedot

Viimeinen ilmoittautumispäivä 4.9.2017
Hintaan sisältyy

Hintaan sisältyy koulutuksen ohella koulutusmateriaali ja ohjelmaan merkityt tarjoilut.

Yhteystiedot

09 2286 0360, asiakaspalvelu(at)kauppakamarinkoulutus.fi

Peruutusehdot

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.

Oikeudet muutoksiin

Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin.

Yhteistyössä

Case SN4 /Bisnode Finland Oy
Marja Kortelainen, Sales Manager, SN4 /Bisnode Finland Oy

Case Medilaser 
Tiia Rosenlund, kehittämispäällikkö, Medilaser

Aihealueet Talous ja verotus, Työsuhde, palkka ja HR, Johtaminen ja esimiestyö, Myynti, markkinointi ja viestintä, Juridiikka, Julkiset palvelut, Muu(t)
Aihealueen tarkenteet Asiakaspalvelu, Esimiestyö, HR, Johtaminen, Markkinointi, Myynti
PaikatKauppakamarin koulutustilat
Kalevankatu 12, 2. krs, 00100 Helsinki, Finland

Liittyvät tuotteet