Asiakaslähtöisen työyhteisön kehittäminen ja johtaminen 16.4.2019

Asiakaslähtöisen työyhteisön kehittäminen ja johtaminen 16.4.2019

Asiakaskeskeisyyden myötä työyhteisössä keskitytään oikeisiin asioihin – asioihin, jotka mahdollistavat tuloksellisen ja edelläkävijämäisen toiminnan.

Koulutuksessa täsmennetään asiakaslähtöisyyden merkitystä ja käytännön toimia sekä johtamiskäytäntöjä yhteisen tavoitteen saavuttamiseksi. Lisäksi tutustuaan saumattoman, asiakaslähtöisen organisaation luomiseen ja asiakkaan äänen kuulemiseen ja reagointiin. 

Asiakaskeskeisen työyhteisön kehittäminen ja johtaminen -koulutuksen hyödyt:

  • saat käytännöllisiä ideoita asiakaslähtöisen organisaation kehittämiseen ja esimiestyöhön
  • saat työkaluja yhteisen asiakaskeskeisyyden tavoitteen saavuttamiseen
  • saat ideoita siilojen purkamiseen ja asiakaskeskeisyyttä tukevaan yhteistoimintaan läpi 
    organisaation
  • saat uusia näkemyksiä asiakkaan äänen kuulemiseen ja reagointiin.

Asiantuntija:
Henrietta Aarnikoivu
, ratkaisukeskeinen valmentaja, YTM, ProTulos Oy

Koulutuksesta sanottua:

  • Asiantunteva, innostava ja selkeä luennoitsija. Päivä meni nopeasti ja sain paljon hyödyllistä tietoa asiasta. Asiaa käsiteltiin monipuolisesti, mutta kiinnostavasti. Paras koulutus aikoihin! Suosittelen.
Saatavuus Tilaa
Ajankohta 16.04.2019, klo 08.45 - 16.00
Paikka Kauppakamarin koulutustilat, Helsinki
Ohjelma Lataa tästä (PDF)
Jäsenetuhinta 460,00 € (+alv 24 %, 110,40 €)
Hinta 660,00 € (+alv 24 %, 158,40 €)

Kuvaus

Tule kuulemaan ja oivaltamaan, miten rakennat ja johdat aidosti asiakaskeskeistä työyhteisöä, jossa voidaan hyvin ja saavutetaan työlle asetetut tavoitteet.

Asiakaskeskeisyyden myötä työyhteisössä keskitytään oikeisiin asioihin – asioihin, jotka mahdollistavat tuloksellisen ja edelläkävijämäisen toiminnan.

Koulutuksessa täsmennetään asiakaslähtöisyyden merkitystä ja käytännön toimia sekä johtamiskäytäntöjä yhteisen tavoitteen saavuttamiseksi. Lisäksi tutustuaan saumattoman, asiakaslähtöisen organisaation luomiseen ja asiakkaan äänen kuulemiseen ja reagointiin. 

Koulutuksen teemat:

  • Asiakaskeskeisyys ja asiakaslähtöisyys konkretiana
  • Asiakaskeskeisyyden lähtökohta
  • Asiakaskeskeinen esimiestyö
  • Asiakaskeskeinen organisaatio – saumaton organisaatio.

Kenelle: 
Koulutus on hyödyllinen kaikille asiaskaslähtöisyydestä vastaaville ja asiakaslähtöisyyttä kehittäville.

Koulutukseen sisältyy 3 kuukauden käyttöoikeus KauppakamariTiedon Ammattikirjastoon. Saat käyttäjätunnukset koulutustilaisuudessa.

Ilmoittaudu mukaan!
 

Sisältyvät tuotteet

Oheistuote: KauppakamariTieto Ammattikirjasto

Asiantuntijat

Henrietta Aarnikoivu

Ratkaisukeskeinen valmentaja, YTM
ProTulos Oy
Katso tiedot

Ohjelma  Lataa ohjelma (PDF)

 

8.45  
Aamukahvi ja ilmoittautuminen

9.00 
Asiakaskeskeisyys ja asiakaslähtöisyys konkretiana

  • yhteinen ymmärrys asiakaskeskeisyydestä ja asiakaslähtöisyydestä
  • yhteinen tahtotila
  • yhteisesti määritetyt toimenpiteet 

Asiakaskeskeisyyden lähtökohta

  • asiakaskeskeinen johto
  • asiakaskeskeiset esimiehet
  • asiakaskeskeisyyden struktuuri 

Asiakaskeskeinen esimiestyö

  • esimiehen perustehtävä ja rooli
  • työntekijäkokemus ja asiakaskokemus
  • toimintamallina esimiestyön V10 

 Asiakaskeskeinen organisaatio – saumaton organisaatio

  • siilojen purkaminen – kaikki vaikuttaa kaikkeen
  • asiakaskeskeisyyttä tukeva yhteistoiminta läpi organisaation
  • asiakkaan äänen kuuleminen ja reagointi 

16.00
Tilaisuus päättyy

Tarjoilut: aamukahvi klo 8.45, lounas klo 11.45-12.15, kahvi 13.45

Paikka

Kauppakamarin koulutustilat

Kalevankatu 12, 2. krs, 00100 Helsinki

Saapumisohjeet

Lisätietoja

Asiakaspalvelu

09 2286 0360

asiakaspalvelu(at)kauppakamarinkoulutus.fi

Peruutusehdot
Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.
Jäsenetuhinta 460,00 € (+alv 24 %, 110,40 €)
Hinta 660,00 € (+alv 24 %, 158,40 €)
Osallistujien määrä

Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin.

Lisätään tuotetta koriin...
Käsitellään kuponkia...
Lisätty koriin
maksuton
Tuote
Määrä
  Tuotteen hintaan lisätään voimassaoleva alv