Asiakaslähtöisen työyhteisön kehittäminen ja johtaminen 28.8.2018

Asiakaskeskeisyyden myötä työyhteisössä keskitytään oikeisiin asioihin – asioihin, jotka mahdollistavat tuloksellisen ja edelläkävijämäisen toiminnan.

Koulutuksessa täsmennetään asiakaslähtöisyyden merkitystä ja käytännön toimia sekä johtamiskäytäntöjä yhteisen tavoitteen saavuttamiseksi. Lisäksi tutustuaan saumattoman, asiakaslähtöisen organisaation luomiseen ja asiakkaan äänen kuulemiseen ja reagointiin. 

Koulutuksen teemat:

  • Asiakaskeskeisyys ja asiakaslähtöisyys konkretiana
  • Asiakaskeskeisyyden lähtökohta
  • Asiakaskeskeinen esimiestyö
  • Asiakaskeskeinen organisaatio – saumaton organisaatio.

Asiantuntija:
Henrietta Aarnikoivu
, ratkaisukeskeinen valmentaja, YTM, ProTulos Oy

Koulutuksesta sanottua:

Asiantunteva, innostava ja selkeä luennoitsija. Päivä meni nopeasti ja sain paljon hyödyllistä tietoa asiasta. Asiaa käsiteltiin monipuolisesti, mutta kiinnostavasti. Paras koulutus aikoihin! Suosittelen.

Alkamisajankohta: 28.08.2018, klo 08:45
Päättymisajankohta: 28.08.2018, klo 16:00
Saatavuus: Tilaa
Lataa ohjelma tästä (PDF):
650,00 € (+alv 24 %, 156,00 €)
Jäsenetuhinta:
450,00 € (+alv 24 %, 108,00 €)

Tilaa uutiskirje

Yrityskohtaiset koulutukset | Kauppakamarin Koulutus

Kuvaus

Yksityiskohdat

Tule kuulemaan ja oivaltamaan, miten rakennat ja johdat aidosti asiakaskeskeistä työyhteisöä, jossa voidaan hyvin ja saavutetaan työlle asetetut tavoitteet.

Asiakaskeskeisen työyhteisön kehittäminen ja johtaminen -koulutuksen hyödyt:

  •  saat käytännöllisiä ideoita asiakaslähtöisen organisaation kehittämiseen ja esimiestyöhön
  •  saat työkaluja yhteisen asiakaskeskeisyyden tavoitteen saavuttamiseen
  •  saat ideoita siilojen purkamiseen ja asiakaskeskeisyyttä tukevaan yhteistoimintaan läpi
     organisaation
  •  saat uusia näkemyksiä asiakkaan äänen kuulemiseen ja reagointiin.

Kenelle: 
Koulutus on hyödyllinen kaikille asiaskaslähtöisyydestä vastaaville ja asiakaslähtöisyyttä kehittäville.

Koulutukseen sisältyy 3 kuukauden käyttöoikeus KauppakamariTiedon Ammattikirjastoon. Saat käyttäjätunnukset koulutustilaisuudessa.
 
Ilmoittaudu mukaan!

Aikataulu

8.45  
Aamukahvi ja ilmoittautuminen

9.00 
Asiakaskeskeisyys ja asiakaslähtöisyys konkretiana

  • yhteinen ymmärrys asiakaskeskeisyydestä ja asiakaslähtöisyydestä
  • yhteinen tahtotila
  • yhteisesti määritetyt toimenpiteet 

Asiakaskeskeisyyden lähtökohta

  • asiakaskeskeinen johto
  • asiakaskeskeiset esimiehet
  • asiakaskeskeisyyden struktuuri 

Asiakaskeskeinen esimiestyö

  • esimiehen perustehtävä ja rooli
  • työntekijäkokemus ja asiakaskokemus
  • toimintamallina esimiestyön V10 

 Asiakaskeskeinen organisaatio – saumaton organisaatio

  • siilojen purkaminen – kaikki vaikuttaa kaikkeen
  • asiakaskeskeisyyttä tukeva yhteistoiminta läpi organisaation
  • asiakkaan äänen kuuleminen ja reagointi 

16.00
Tilaisuus päättyy

Tarjoilut: aamukahvi klo 8.45, lounas klo 11.45-12.15, kahvi 13.45

Asiantuntijat

Paikka

Kartta


Tiedot

Kauppakamarin koulutustilat
Kalevankatu 12, 2. krs, 00100 Helsinki

Ajo-ohjeet

Paikoitus

EuroPark, P-CityForum

Sisäänajo ma–su klo 6–24, ulosajo mahdollista 24 h.

- Simonkatu 7
- Jaakonkatu (kääntyminen Eteläiseltä ja Pohjoiselta Rautatiekadulta)
- Ruoholahdenkatu 3: Keskustan huoltotunneli, Lapinrinteen kulma

Lisätiedot www.europark.fi

Q-Park, Helsinki Stockmann

Sisäänajo ma–pe klo 6.30–23.00, la klo 8.00–24.00 ja su 10.00–22.00, ulosajo mahdollista 24 h.

- Ruoholahdenkatu 3
- Mannerheimintien ja Kalevankadun kulman ajorampista

Lisätiedot www.q-park.fi

Lisätiedot

Lisätiedot

Viimeinen ilmoittautumispäivä 27.8.2018
Hintaan sisältyy

Hintaan sisältyy koulutuksen ohella koulutusmateriaali ja ohjelmaan merkityt tarjoilut.

Yhteystiedot

09 2286 0360, asiakaspalvelu(at)kauppakamarinkoulutus.fi

Peruutusehdot

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.

Oikeudet muutoksiin

Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin.

Aihealueet Johtaminen ja esimiestyö, Myynti, markkinointi ja viestintä
Aihealueen tarkenteet Asiakaspalvelu, Esimiestyö, HR, Johtaminen
PaikatKauppakamarin koulutustilat
Kalevankatu 12, 2. krs, 00100 Helsinki, Finland

Liittyvät tuotteet