CASE WORKSHOP: Kasvata myyntiä verkon avulla ilman verkkokauppaa 6.11.2020
Saatavana myös striiminä

CASE WORKSHOP: Kasvata myyntiä verkon avulla ilman verkkokauppaa 6.11.2020

Helsingin seudun kauppakakamarin Case Workshopissa verkkomyyntiä ja -markkinointia käsitellään todellisten yrityscasien kautta. Valmentaja Jussi Liimatainen alustaa ja ohjaa, ja valmennukseen osallistujat pääsevät itse tekemään.
Perustana kurssilla käytetään Jussi Liimataisen kirjoittamaa kirjaa Digitrippi-kirjaa, joka sisältää valmennuksessa käytetyt yrityscaset. 

Miksi kannattaa osallistua? 

Valmennus antaa käytännön yritysesimerkkien kautta osallistujille konkreettiset valmiudet tehdä myyntiin tähtäävää markkinointia verkossa ja johtaa sitä.

Tervetuloa mukaan!

Mikäli striimiin osallistuu useampi henkilö samasta organisaatiosta, saavat lisäosallistujat koulutuksen puoleen hintaan. 
Ilmoittautuminen tulee tehdä suoraan asiakaspalveluun:
asiakaspalvelu(at)kauppakamarinkoulutus.fi tai soita 09 2286 0360.

Saatavuus Tilaa
Ajankohta 06.11.2020, klo 08.45 - 12.00
Paikka Kauppakamarin koulutustilat, Helsinki
Ohjelma Lataa tästä (PDF)
Jäsenetuhinta 395,00 € (+alv 24 %, 94,80 €)
Hinta 495,00 € (+alv 24 %, 118,80 €)

Hintaan sisältyy koulutuksen ohella koulutusmateriaali ja ohjelmaan merkityt tarjoilut.

Kuvaus

Jokainen yritys on yksilö, jolle pitää luoda juuri "hänelle" sopiva markkinointi- ja myyntimalli. Liian usein tyydytään esittelemään yleisiä malleja, jotka harvoin sellaisenaan soveltuvat yrityksen tarpeisiin. Tämä valmennus ja myös Digitrippi-kirja pyrkivät auttamaan jokaista osallistujaa löytämään juuri hänelle ja hänen yritykselleen parhaiten sovelletun mallin, jonka avulla markkinoinnin ja myynnin yhdistäminen digitaalisesti tuottaa tuloksia. 

Tervetuloa mukaan!

Striimin ohjeet

Tilaisuus lähetetään suorana. Voit osallistua helposti etänä omalta koneeltasi. Saat neljä (4) päivää ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet ja linkin, josta pääset seuraamaan lähetystä. Varmista, että tietokoneesi internetyhteys toimii ja pystyy toistamaan livevideota ja että koneen äänet toimivat ja äänenvoimakkuus on sopivalla tasolla. Verkkoselaimista suosittelemme Chromen käyttöä.

Osallistuessasi striimiin voit lähettää etukäteen kouluttajalle kysymyksiä alla olevaan sähköpostiosoitteeseen.

Striimiin osallistuminen on samanhintainen kuin osallistuminen paikan päällä. Mikäli samasta organisaatiosta osallistuu striimiin useampi henkilö, saavat lisäosallistujat koulutuksen puoleen hintaan. Tällöin ilmoittautuminen tulee tehdä suoraan asiakaspalveluun sähköpostitse asiakaspalvelu(at)kauppakamarinkoulutus.fi tai puhelimitse 09 2286 0360.

Asiantuntijat

Jussi Liimatainen

Toimitusjohtaja
Vipu International Oy
Katso tiedot

Ohjelma  Lataa ohjelma (PDF)

 

8.45
Ilmoittautuminen ja aamupala

9.00
Ostoprosessin vaiheet ja digitaalisen myyntikanavan haltuunotto

Digitaalinen ostoprosessi lähtee yleensä Googlesta ja päätyy joko verkkokauppaan tai yhteydenottoon myyjään. Jotta viimeiseen vaiheeseen, eli kaupan syntymiseen päästään, monen asian pitää mennä oikein. Valmennuksessa käydään nämä viisi vaihetta läpi: segmentointi, asiakasarvo ja erottuvat brändi ja viesti 3. Työkalut 4. Markkinoinnin ja myynnin yhdistäminen 5. Päivittäinen tekeminen ja toteutus

Digitaalisen markkinoinnin ja myynnin työkalut

Onnistunut ja tuloksellinen digimyynti- ja markkinointi vaatii paitsi oikeita työkaluja, myös niiden taitavaa käyttöä.

Mittaaminen ja analytiikka

Digimaailmassa mittaaminen on helppoa, mutta toimivan mittariston ja sen käyttämisen kulttuurin luominen vaatii silti paljon osaamista ja harjoittelua. Ennen muuta se vaatii huolellista sisäistä myyntityötä, että koko organisaatio oppii hyödyntämään analytiikkaa. Hyvin laadittu mittaristo ohjaa tekemään oikeita, tuloksia tuottavia asioita. Valmennuksessa kerrotaan käytännön esimerkein, miten erilaisissa yrityksissä ja eri toimialoilla mittaaminen on ratkaistu parhaalla mahdollisella tavalla.

Miten digimyyntiä ja -markkinointia johdetaan?

Ostopäätökseen ei riitä erinomainen brändi sen enempää kuin pelkkä myynti tai yksittäinen digitemppu. Taitava tekijä osaa yhdistää nämä kaikki ja luoda toimivan kokonaisuuden. Tämä on ehkä kaikkein vaikeinta, koska vaihtoehtoja on niin paljon. Valmennuksessa pyritään löytämään yksinkertaisia ja toimivia malleja, jotka vievät eteenpäin.

12.00
Tilaisuus päättyy

Tarjoilut: Kahvit klo 08.45 ja 10.15

 

Paikka

Kauppakamarin koulutustilat

Kalevankatu 12, 2. krs, 00100 Helsinki

Saapumisohjeet

Lisätietoja

Asiakaspalvelu

09 2286 0360

asiakaspalvelu(at)kauppakamarinkoulutus.fi

Peruutusehdot
Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa. Ilmoittautumisen valmennuskokonaisuuteen tai laivaseminaariin voi peruuttaa veloituksetta väintään 21 vuorokautta ennen valmennuskokonaisuuden ensimmäisen jakson tai laivaseminaarin alkamista. 20–14 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Matka- ja ulkomaanseminaareissa noudatetaan vastuullisen matkanjärjestäjän ilmoittamia peruutusehtoja. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.
Jäsenetuhinta 395,00 € (+alv 24 %, 94,80 €)
Hinta 495,00 € (+alv 24 %, 118,80 €)

Hintaan sisältyy koulutuksen ohella koulutusmateriaali ja ohjelmaan merkityt tarjoilut.

Osallistujien määrä

Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin.

Lisätään tuotetta koriin...
Käsitellään kuponkia...
Lisätty koriin
maksuton
Tuote
Määrä
  Tuotteen hintaan lisätään voimassaoleva alv