Digiajan kasvustrategiat ja asiakkuuksien johtaminen 15.5.2018

Mitkä ovat tulevaisuuden ansaintalogiikat ja kasvustrategiat? Millainen vaikutus tekniikan trendeillä on organisaatioihin? Entä miten asiakkaille tuotetaan ainutlaatuisia asiakaskokemuksia kiristyvässä kilpailussa? Kuinka elämyksellinen asiakaskokemus synnytetään erilaisissa ympäristöissä yhdistämällä tunneälykkäät kohtaamiset tehokkaisiin teknologisiin ratkaisuihin? Miten muutosta johdetaan ja siitä viestitään tehokkaasti?

Päivän aikana saat vastauksia näihin kysymyksiin ja päivität tietojasi loistavien puhujien innostamana. Tätä tilaisuutta ei kannattaa jättää väliin! 

Ohjelmassa muun muassa:

  • Tekniikan kehitysnäkymät 2020-luvulle
  • Tulevaisuuden kasvustrategiat ja liiketoimintamallit
  • Miten teet asiakkaistasi fanejasi? Käytännön esimerkkejä ja tarinoita
  • Asiakaskokemuksen ja brändin johtaminen viestinnällä todeksi  

Asiantuntijat:

Petteri Järvinen, tietokirjailija, kolumnisti, Petteri Järvinen Oy
Sani Leino, CEO, SALES Consulting Oy
Tomas Forsgård,  Toimitusjohtaja, Innovation+
Susanna Paloheimo, 
Brändi- ja asiakaskokemusvalmentaja

Koulutukseen osallistujille jaetaan myös Sani Leinon kirja Viiden tähden asiakaskokemus.

Tämän koulutuksen voi sisällyttää myös osaksi Kauppakamarin Johtamisvalmennusta, tutustu tästä >>

Alkamisajankohta: 15.05.2018, klo 08:45
Päättymisajankohta: 15.05.2018, klo 16:00
Saatavuus: Tilaa
Lataa ohjelma tästä (PDF):
690,00 € (+alv 24 %, 165,60 €)
Jäsenetuhinta:
490,00 € (+alv 24 %, 117,60 €)

Tilaa uutiskirje

Yrityskohtaiset koulutukset | Kauppakamarin Koulutus

Kuvaus

Yksityiskohdat

Mitkä ovat tulevaisuuden menestyksekkäät ansaintalogiikat ja kasvustrategiat? 

Miten herätät kiinnostuksen ja tuotat niin ainutlaatuisia asiakaskokemuksia, että voitat asiakkaiden luottamuksen kiristyvässä kilpailussa?

Kuinka synnytetään elämyksellinen asiakaskokemus erilaisissa ympärisöissä yhdistämällä tunneälykkäät kohtaamiset tehokkaisiin teknologisiin ratkaisuihin?

Digitaalisella ja globaalin kilpailun aikakaudella asiakas valitsee yhä useammin sen tahon, joka tarjoaa parasta asiakaskokemusta juuri hänelle sopivassa ajassa ja paikassa. Mikäli et pysty vastaamaan odotuksiin tarjoamalla jotain merkityksellistä, asiakkaasi valitsee vaihtoehdoista sen, joka ymmärtää vastata hänen tarpeisiinsa ja tunteisiinsa.

Joskus viiden tähden asiakaskokemus syntyy hyödyntäen hienointa ja uusinta huipputeknologiaa, kuten virtuaalitodellisuutta tai kasvojentunnistusta. Joskus elämyksen syntyyn tarvitaan sarja onnistuneita tapahtumia - teknologian ja tunneälykkäiden toimintojen yhdistelmää, oikeita kanavia, tehokkaita työkaluja sekä inhimillisiä kohtaamisia. Joskus riittää henkilökohtainen tervehdys.

Päivän anti ja hyödyt:

  • käytännönläheisiä case-esimerkkejä 
  • kuulet tulevaisuuden toimintalogiikoista
  • kuulet parhaista johtamis- ja liiketoimintamalleista
  • saat tietoa digitalisaatiosta ja robotiikasta sekä niiden vaikutuksista liiketoiminnan kehittämiseen ja  asiakkuuksien sekä muutosten johtamiseen. 
  • loistavat puhujat,  mukana mm. vuoden puhujaksi valittu Sani Leino)

Aiemmin osallistuneiden palautetta:

  • Erinomainen! Paljon uutta ajateltavaa ja herätti uudella tavalla mielenkiinnon asioihin.
  • Innostava, selkeä ja informatiivinen.
  • Mukaansatempaavat aiheet ja esitystapa.
  • Tärkeää tietoa yritysjohdolle.

Tervetuloa mukaan visionääriseen, idearikkaaseen päivään!

Aikataulu

Digiajan kasvustrategiat ja asiakkuuksien johtaminen  

8.45
Ilmoittautuminen ja aamupala

9.00
Tekniikan kehitysnäkymät 2020-luvulle

  • Tekeekö tekoäly työsi? Siivoaako robotti kotisi?
  • Kohti singulariteettia: nykyisen ja tulevan tekoälyn rajat
  • Kryptovaluutat, alustatalous ja kaiken internet
  • Jäävätkö ihmiset ja yhteiskunta teknisten disruptioiden jalkoihin? 
    Tietokirjailija, kolumnisti Petteri Järvinen, Petteri Järvinen Oy

11.15 
Lounas

11.50
Tulevaisuuden kasvustrategiat ja liiketoimintamallit
Tomas Forsgård, hallituksen puheenjohtaja,  Innovation+

13.30
kahvitauko 

13.45 
Miten teet asiakkaistasi fanejasi – käytännön esimerkkejä ja tarinoita?
Viiden Tähden asiakaskokemus
Sani Leino
, CEO, SALES Consulting Oy

15.00
Asiakaskokemuksen ja brändin johtaminen viestinnällä todeksi 
Brändi- ja asiakaskokemusvalmentajaa Susanna Paloheimo

16.00
Tilaisuus päättyy

Tarjoilut: aamupala 8.45, lounas klo 11.15, kahvitarjoilut klo 10.30 ja 13.30

 

 

Asiantuntijat

Paikka

Kartta


Tiedot

Kauppakamarin koulutustilat
Kalevankatu 12, 2. krs, 00100 Helsinki

Ajo-ohjeet

Paikoitus

EuroPark, P-CityForum

Sisäänajo ma–su klo 6–24, ulosajo mahdollista 24 h.

- Simonkatu 7
- Jaakonkatu (kääntyminen Eteläiseltä ja Pohjoiselta Rautatiekadulta)
- Ruoholahdenkatu 3: Keskustan huoltotunneli, Lapinrinteen kulma

Lisätiedot www.europark.fi

Q-Park, Helsinki Stockmann

Sisäänajo ma–pe klo 6.30–23.00, la klo 8.00–24.00 ja su 10.00–22.00, ulosajo mahdollista 24 h.

- Ruoholahdenkatu 3
- Mannerheimintien ja Kalevankadun kulman ajorampista

Lisätiedot www.q-park.fi

Lisätiedot

Lisätiedot

Viimeinen ilmoittautumispäivä 14.5.2018
Hintaan sisältyy

Hintaan sisältyy koulutuksen ohella koulutusmateriaali ja ohjelmaan merkityt tarjoilut sekä Kauppakamarin kirja "Viiden tähden asiakaskokemus"

Yhteystiedot

09 2286 0360, asiakaspalvelu(at)kauppakamarinkoulutus.fi

Peruutusehdot

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.

Oikeudet muutoksiin

Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin.

Aihealueet Johtaminen ja esimiestyö, Myynti, markkinointi ja viestintä, Kansainvälistyminen
Aihealueen tarkenteet Esimiestyö, Hallitustyö, HR, Immateriaali- ja IT-oikeus, Johtaminen, Tietotekniikka/ICT, Viestintä, Yhteisöoikeus ja yritystoiminta
PaikatKauppakamarin koulutustilat
Kalevankatu 12, 2. krs, 00100 Helsinki, Finland

Liittyvät tuotteet