Hyvä liiketoimintasuunnitelma, 2. uudistettu painos

Johannes Hesso

Hyvä liiketoimintasuunnitelma, 2. uudistettu painos

Lue hyvän liiketoimintasuunnitelman laatimiseen periaatteet nykypäivän esimerkkien avulla. Hyvästä liiketoimintasuunnitelmasta selviää ensisilmäyksellä, mitä, miten ja kenelle tehdään!

Teoksessa korostuu sekä kohderyhmän ostokäyttäytymisen kartoitus että valitussa kohderyhmässä tapahtuvan kysynnän suunnitelmallinen luominen eli markkinointi.

Jäsenetuhinta 39,00 € (+alv 10 %, 3,90 €)
Hinta 52,00 € (+alv 10 %, 5,20 €)

Kuvaus

Hyvä liiketoimintasuunnitelma kertoo ensisilmäyksellä, mitä tehdään, miten ja kenelle. Se ei kuitenkaan sellaisenaan riitä kovin pitkälle. Huolella tehty suunnitelma avaa lukijalleen myös taustan, johon se perustuu. Liiketoimintasuunnitelma on siten strategian laatimisen arvokas väline. Se on spesifi ja looginen ja sisältää liiketoimintamallin, johon kiteytyy yrityksen strategia niin seikkaperäisesti, että sitä ei kannata vilauttaa ainakaan pahimmalle kilpailijalle.

Kirjassa perehdytään hyvän, nykyaikaisen ja strategian näkökulmasta yhdenmukaisen liiketoimintasuunnitelman rakenteeseen. Teoksessa korostuu sekä kohderyhmän ostokäyttäytymisen kartoitus että valitussa kohderyhmässä tapahtuvan kysynnän suunnitelmallinen luominen eli markkinointi. Kirjassa on omat luvut seuraaville liiketoimintasuunnitelman osa-alueille:

  • liikeidea
  • ympäristöanalyysit
  • strategia
  • segmentointi ja kohderyhmä
  • markkinoinnin tavoitteet ja  toimenpiteet
  • henkilökohtainen myyntityö
  • tuotanto ja henkilöstö
  • yrityksen kannattavuus ja laskelmat
  • riskit ja niihin varautuminen.

Mukana on myös runsaasti caseja yrityksistä ja ilmiöistä, jotka palvelevat nykyaikaisesti toimivia, digitaalisen kehityksen mahdollisuutena näkeviä organisaatioita. Digitaalisen markkinoinnin kanavat on käyty läpi seikkaperäisesti.

Kirjan lisäosasta www.hyvaliiketoimintasuunnitelma.com löytyy paljon aihepiirin caseja, työkaluja sekä linkit esiteltyihin sähköisen markkinoinnin kanaviin.  Big datasta on kirjoittanut casen aihepiirin kärkinimi Suomessa, Immo Salo.

Johannes Hesso on kokenut yritysvalmentaja sekä hyvinvointialan yrittäjä. Hänellä on satojen valmennuspäivien kokemus muun muassa sosiaali- ja terveysalan johtamisen YAMK-tutkintoon tähtäävästi opetuksesta sekä yritysten strategisen osaamisen ja myynnin valmennuksista tutkimuslaitoksista monikansallisiin yrityksiin.

Kirjan ekstra-aineisto, linkkivinkit ja työkalut olennaisen kiteyttämiseen ovat omaksuttavissa yhdellä silmäyksellä. Sivuilla on vierailevien kirjoittajien tekstejä ja heidän näkemyksiään strategiasta sekä liiketoiminnan kehittämisestä digimaailman ilmiöiden vinkkelistä.

www.hyvaliiketoimintasuunnitelma.com

Saatavuus Saatavilla
Kirjoittaja(t) Johannes Hesso
Kustantaja Kauppakamari
ISBN 9789522463821
Sidosasu A5, nidottu, mustavalkoinen
Painovuosi 2015
Painos 2.
Sivumäärä 198
Kirjastoluokka 69.11

Kirjoittajat

Johannes Hesso

Yritysvalmentaja, kirjailija
Innosta terveysliikuntapalvelut
Katso tiedot
Lisätään tuotetta koriin...
Käsitellään kuponkia...
Lisätty koriin
maksuton
Tuote
Määrä
  Tuotteen hintaan lisätään voimassaoleva alv