Saiturin markkinointikirja - hyvät ideat ovat ilmaisia

Ville Kormilainen

Saiturin markkinointikirja - hyvät ideat ovat ilmaisia

Markkinointia nollabudjetilla?

Jäsenetuhinta 37,00 € (+alv 10 %, 3,70 €)
Hinta 50,00 € (+alv 10 %, 5,00 €)

Kuvaus

Markkinointia nollabudjetilla?

Tämä kirja on suunnattu niille, jotka haluavat tietää, miten nolla- tai lähes nollabudjetilla tehdään asioita verkossa, lehdistössä tai vaikkapa lumikasoilla. Kirja on huumorin ja case-esimerkkien siivittämä oivaltava katsaus siihen, mitä markkinoinnissa kannattaa tehdä ja mitä ei.

Rahattomuus on huono selitys, kun tärkeintä on hyvä idea. Kirjan lukuisissa case-esimerkeissä osoitetaan tämä toistuvasti tarinoilla, joista selviää muun muassa, miten startup-yritys voi lähteä markkinoimaan palveluitaan, missä asioissa sosiaalinen media toimii ja missä ei, miten julkkis valjastetaan oman tuotteen tueksi sekä miten hyväntekeväisyyttä kannattaa tehdä. Lisäksi kirjassa paljastetaan, miten Tauski teki massasta erottuvan lehdistötiedotteen.

Lisätiedot:
kustannus(at)helsinki.chamber.fi

Saatavuus Saatavilla
Kirjoittaja(t) Ville Kormilainen
Kustantaja Kauppakamari
ISBN 9789522462442
Sidosasu A5, sidottu, pehmeäkantinen
Painovuosi 2013
Painos 1.
Sivumäärä 159

Kirjoittajat

Ville Kormilainen

Viestintäkonsultti
Tekir Oy
Katso tiedot
Lisätään tuotetta koriin...
Käsitellään kuponkia...
Lisätty koriin
maksuton
Tuote
Määrä
  Tuotteen hintaan lisätään voimassaoleva alv