Tulossa
Somemarkkinoinnin työkirja

Salla Virtanen

Somemarkkinoinnin työkirja

Somemarkkinoinnin työkirja, joka sisältää käytännönläheisiä ja nopeasti toteutettavia harjoituksia, jotka kannustavat miettimään oman organisaationsa markkinoinnin tavoitteita, kohderyhmiä ja käytännön tekemistä.
Jäsenetuhinta 45,00 € (+alv 10 %, 4,50 €)
Hinta 60,00 € (+alv 10 %, 6,00 €)

Kuvaus

Somemarkkinoinnin työkirjan tavoitteena on auttaa pienen organisaation (mikro- tai pienyritys, yksinyrittäjä, pieni järjestö) markkinoinnista vastaavaa henkilöä tekemään tuottavaa ja onnistunutta markkinointia sosiaalisessa mediassa helposti.

Työkirja sisältää nopeasti toteutettavia harjoituksia, jotka kannustavat somemarkkinoijaa miettimään oman organisaationsa markkinoinnin tavoitteita, kohderyhmiä ja käytännön tekemistä. Harjoitusten lomassa on myös faktatietoa ja vinkkejä, mutta kirjan on tarkoitus olla etenkin helposti lähestyttävä työkirja, ei raskas tietokirja.

Kirja antaa myös pohjan somemarkkinoinnin vuosisuunnittelulle. Yksin- ja pienyrittäjien sekä pienten järjestöjen somemarkkinoinnin suurimmat ongelmat ovat uskalluksen puute, ajan puute ja osaamisen puute. Työkirja helpottaa näihin ongelmakohtiin tarttumista ja antaa lukijalleen työkalut somemarkkinoinnin kehittämiseen.

Saatavuus 5/2020
Kirjoittaja(t) Salla Virtanen
Kustantaja Kauppakamari
ISBN 9789522466198
Painovuosi 2020
Painos 1.
Sivumäärä n. 130
Kirjastoluokka 69.3

Kirjoittajat

Salla Virtanen

viestinnän ja markkinointiviestinnän asiantuntija
Viestintäpalvelu Sypriini
Katso tiedot
Lisätään tuotetta koriin...
Käsitellään kuponkia...
Lisätty koriin
maksuton
Tuote
Määrä
  Tuotteen hintaan lisätään voimassaoleva alv