50 keissiä asiakaspalvelusta

Katleena Kortesuo

50 keissiä asiakaspalvelusta

Kehitä yrityksesi asiakaspalvelua 50 esimerkin ja tarinan avulla, opi tarinoiden onnistumisista ja epäonnistumisista. Millä tolalla on asiakaspalvelu Suomessa? Kuinka yritykset ovat ratkaisseet asiakaspalvelun ruuhkia ja kompastuskiviä? Mitkä ovat varmimmat tavat onnistua tai epäonnistua?

Jäsenetuhinta 35,00 € (+alv 10 %, 3,50 €)
Hinta 39,00 € (+alv 10 %, 3,90 €)

Kuvaus

50 tarinaa onnistumisista ja epäonnistumisista.

Millä tolalla on asiakaspalvelu Suomessa? Kuinka yritykset ovat ratkaisseet asiakaspalvelun ruuhkia ja kompastuskiviä? Mitkä ovat varmimmat tavat onnistua tai epäonnistua?

50 keissiä asiakaspalvelusta -kirjassa käydään läpi puolensataa suomalaista asiakaspalvelutilannetta, -toimintamallia ja -strategiaa. Kirjan tarinoiden ja esimerkkien avulla pystyt poimimaan rusinat pullasta, eikä kaikkea tarvitse kokeilla kantapään kautta.

Kirjassa on esimerkkejä sekä tunnetuilta brändeiltä että pienemmiltä toimijoilta. Jokainen keissi on skaalattavissa tai sovellettavissa laajemminkin, joten kirja tarjoaa 50 vinkkiä yrityksen oman asiakaspalvelun kehittämiseen – olipa se sisäistä tai ulkoista asiakaspalvelua.

Kirja istuu erityisesti asiakaskokemusjohtajien, asiakaspalvelupäälliköiden ja yksityisyrittäjien käteen.

50 keissiä -kirjasarja tarjoilee suomalaisia tapauskuvauksia ja haastatteluita eri teemoista. Seuraavaksi sarjassa ilmestyy 50 keissiä palkitsemisesta ja motivaatiosta.

Lisätiedot:
kustannus(at)helsinki.chamber.fi

Saatavuus Saatavilla
Kirjoittaja(t) Katleena Kortesuo
Kustantaja Kauppakamari
ISBN 9789522462558
Sidosasu A5, sidottu
Painovuosi 2014
Painos 1.
Sivumäärä 255

Kirjoittajat

Katleena Kortesuo

tietokirjailija, sosiaalisen median asiantuntija ja kouluttaja
eioototta.fi
Katso tiedot
Lisätään tuotetta koriin...
Käsitellään kuponkia...
Lisätty koriin
maksuton
Tuote
Määrä
  Tuotteen hintaan lisätään voimassaoleva alv