Asiakassuhteen arvon ja luottamuksen rakentaminen 4.11.2020
Saatavana myös striiminä

Asiakassuhteen arvon ja luottamuksen rakentaminen 4.11.2020

Yrityksen on kyettävä tunnistamaan asiakkuuksissa tapahtuvat muutokset entistä tehokkaammin sekä reagoimaan niihin sopivin keinoin. Asiakassuhde on yritykselle elintärkeää omaisuutta.

Miten uusia mahdollisuuksia synnytetään asiakkuudessa?

Arvon tuottaminen asiakkaalle luo perustan markkinointi-toimenpiteille ja kilpailuedun tavoittelulle. Arvon tarkastelu auttaa myös kohdistamaan yhtiön resursseja sellaisiin asioihin, jotka kasvattavat asiakkaan kokemaa arvoa.

Tervetuloa kouluutkseen!

Saatavuus Tilaa
Ajankohta 04.11.2020, klo 08.45 - 16.00
Paikka Kauppakamarin koulutustilat, Helsinki
Ohjelma Lataa tästä (PDF)
Jäsenetuhinta 495,00 € (+alv 24 %, 118,80 €)
Hinta 695,00 € (+alv 24 %, 166,80 €)

Hintaan sisältyy koulutuksen ohella koulutusmateriaali ja ohjelmaan merkityt tarjoilut.

Kuvaus

Koulutus on tarkoitettu eri toimialojen asiakasvastuussa toimiville tai vastaaviin tehtäviin siirtyville henkilöille.  Koulutuspäivä antaa hyvän yleiskuvan modernin asiakkuusajattelun sisällöstä ja asiakaspalvelun johtamisesta.
Tervetuloa mukaan!

Striimin ohjeet

Tilaisuus lähetetään suorana. Voit osallistua helposti etänä omalta koneeltasi. Saat neljä (4) päivää ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet ja linkin, josta pääset seuraamaan lähetystä.

Käytännössä varmistat vain, että tietokoneesi internetyhteys toimii, koneen ääniresurssit ovat käytössä ja äänenvoimakkuus sopivalla tasolla. Suosittelemme kuulokkeiden ja mikrofonin käyttöä.

Mikäli samasta organisaatiosta osallistuu striimiin useampi henkilö, saavat lisäosallistujat koulutuksen puoleen hintaan. Tällöin ilmoittautuminen tulee tehdä suoraan asiakaspalveluun puhelimitse 09 2286 0360 tai sähköpostitse asiakaspalvelu(at)kauppakamarinkoulutus.fi.

Asiantuntijat

Mikko Mäntyneva

FT, KTL
MCS-Management Consulting Services Oy
Katso tiedot

Ohjelma  Lataa ohjelma (PDF)

 

8.45
Ilmoittautuminen ja aamupala

9.00
Arvon tuottaminen asiakkuudessa

-Miten asiakkuutta kehitetään arvon näkökulmasta?

-Miten uusia mahdollisuuksia synnytetään asiakkuudessa?

-Luottamuksen rakentaminen

-Aito asiakasdialogi

16.00
Tilaisuus päättyy

Tarjoilut: 

Kahvit klo 8.45, 10.15 ja 14.15. Lounas klo 12.00–12.45

Paikka

Kauppakamarin koulutustilat

Kalevankatu 12, 2. krs, 00100 Helsinki

Saapumisohjeet

Lisätietoja

Asiakaspalvelu

09 2286 0360

asiakaspalvelu(at)kauppakamarinkoulutus.fi

Peruutusehdot
Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa. Ilmoittautumisen valmennuskokonaisuuteen tai laivaseminaariin voi peruuttaa veloituksetta väintään 21 vuorokautta ennen valmennuskokonaisuuden ensimmäisen jakson tai laivaseminaarin alkamista. 20–14 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Matka- ja ulkomaanseminaareissa noudatetaan vastuullisen matkanjärjestäjän ilmoittamia peruutusehtoja. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.
Jäsenetuhinta 495,00 € (+alv 24 %, 118,80 €)
Hinta 695,00 € (+alv 24 %, 166,80 €)

Hintaan sisältyy koulutuksen ohella koulutusmateriaali ja ohjelmaan merkityt tarjoilut.

Osallistujien määrä

Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin.

Lisätään tuotetta koriin...
Käsitellään kuponkia...
Lisätty koriin
maksuton
Tuote
Määrä
  Tuotteen hintaan lisätään voimassaoleva alv