Asiakkaan kohtaaminen verkossa: yhteisömanagerointi ja kohujen ennakointi 2.10.2020

Asiakkaan kohtaaminen verkossa: yhteisömanagerointi ja kohujen ennakointi 2.10.2020

Nykyaikaisessa markkinointiviestinnän kentässä organisaatioilta vaaditaan tietoa, taitoa ja moniulotteista, nopeaakin toimintaa ja
tarkkailua. Tiedotusvälineiden edustajat hyödyntävät sosiaalista mediaa yhä enenevissä määrin ja myös asiakkaiden kohtaamiseen
on yhä useampia keinoja ja kanavia, mutta vuorovaikutus sosiaalisessa mediassa on aina kaksisuuntaista. Voidaan perustellusti
sanoa, että yksilön valta on sosiaalisen median myötä kasvanut.

Asiantuntija:
Content Specialist, FM Paula Viitanen, LM Someco (Lahtinen & Mantere Oy)

Saatavuus Tilaa
Ajankohta 02.10.2020, klo 08.30 - 15.30
Paikka Kauppakamarin koulutustilat, Helsinki
Ohjelma Lataa tästä (PDF)
Jäsenetuhinta 490,00 € (+alv 24 %, 117,60 €)
Hinta 690,00 € (+alv 24 %, 165,60 €)

Hintaan sisältyy koulutuksen ohella sähköinen koulutusmateriaali ja ohjelmaan merkityt tarjoilut.

Kuvaus

Nykyaikaisessa markkinointiviestinnän kentässä organisaatioilta vaaditaan tietoa, taitoa ja moniulotteista, nopeaakin toimintaa ja tarkkailua. Tiedotusvälineiden edustajat hyödyntävät sosiaalista mediaa yhä enenevissä määrin ja myös asiakkaiden kohtaamiseen on yhä useampia keinoja ja kanavia, mutta vuorovaikutus sosiaalisessa mediassa on aina kaksisuuntaista. Voidaan perustellusti sanoa, että yksilön valta on sosiaalisen median myötä kasvanut.

Sisältö:

  • Sosiaalisen median luonne ja nykyaikainen toimintalogiikka
  • Yhteisömanagerointi – mitä ja miten?
  • Hankalat asiakaskohtaamiset, miten reagoida palautteeseen eri kanavissa?
  • Kriisi somessa ja some kriisissä: Mistä kohut syntyvät?
  • Case-esimerkkejä ja niiden pohjalta oppimista
  • Sosiaalisen median kriisiviestinnän suunnitelma ja maineenhallinta pähkinänkuoressa

Asiantuntija:
Content Specialist, FM Paula Viitanen, LM Someco (Lahtinen & Mantere Oy)

Ohjelma  Lataa ohjelma (PDF)

 

8.30 alkaen 
Ilmoittautuminen ja aamiaistarjoilu

9.00
Asiakkaan kohtaaminen verkossa: yhteisömanagerointi ja kohujen ennakointi 

  • Sosiaalisen median luonne ja nykyaikainen toimintalogiikka
  • Yhteisömanagerointi – mitä ja miten?
  • Hankalat asiakaskohtaamiset, miten reagoida palautteeseen eri kanavissa?
  • Kriisi somessa ja some kriisissä: Mistä kohut syntyvät?
  • Case-esimerkkejä ja niiden pohjalta oppimista
  • Sosiaalisen median kriisiviestinnän suunnitelma ja maineenhallinta pähkinänkuoressa

Content Specialist, FM Paula Viitanen, LM Someco (Lahtinen & Mantere Oy)

15.30
Tilaisuus päättyy

Tarjoilut:
8.30 alkaen aamiaistarjoilu, 12.00-12.30 lounas, 13.45 iltapäiväkahvit

Paikka

Kauppakamarin koulutustilat

Kalevankatu 12, 2. krs, 00100 Helsinki

Saapumisohjeet

Lisätietoja

Asiakaspalvelu

09 2286 0360

asiakaspalvelu(at)kauppakamarinkoulutus.fi

Peruutusehdot
Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa. Ilmoittautumisen valmennuskokonaisuuteen tai laivaseminaariin voi peruuttaa veloituksetta väintään 21 vuorokautta ennen valmennuskokonaisuuden ensimmäisen jakson tai laivaseminaarin alkamista. 20–14 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Matka- ja ulkomaanseminaareissa noudatetaan vastuullisen matkanjärjestäjän ilmoittamia peruutusehtoja. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.
Jäsenetuhinta 490,00 € (+alv 24 %, 117,60 €)
Hinta 690,00 € (+alv 24 %, 165,60 €)

Hintaan sisältyy koulutuksen ohella sähköinen koulutusmateriaali ja ohjelmaan merkityt tarjoilut.

Osallistujien määrä

Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin.

Lisätään tuotetta koriin...
Käsitellään kuponkia...
Lisätty koriin
maksuton
Tuote
Määrä
  Tuotteen hintaan lisätään voimassaoleva alv