Asiakaslähtöisen työyhteisön kehittäminen ja johtaminen 23.1.2020 Seinäjoki

Asiakaslähtöisen työyhteisön kehittäminen ja johtaminen 23.1.2020 Seinäjoki

Miten rakennat ja johdat aidosti asiakaskeskeistä työyhteisöä, jossa saavutetaan työlle asetetut tavoitteet?

Saatavuus Tilaa
Ajankohta 23.01.2020, klo 08.45 - 16.00
Ilmoittaudu viimeistään 15.01.2020
Ohjelma Lataa tästä (PDF)
Jäsenetuhinta 365,00 € (+alv 24 %, 87,60 €)
Hinta 550,00 € (+alv 24 %, 132,00 €)

Hintaan sisältyy koulutuksen ohella koulutusmateriaali ja ohjelmaan merkityt tarjoilut.

Kuvaus

Tule kuulemaan ja oivaltamaan, miten rakennat ja johdat aidosti asiakaskeskeistä työyhteisöä, jossa voidaan hyvin ja saavutetaan työlle asetetut tavoitteet. Asiakaskeskeisyyden myötä työyhteisössä keskitytään oikeisiin asioihin – asioihin, jotka mahdollistavat tuloksellisen ja edelläkävijämäisen toiminnan.

Koulutuksessa täsmennetään asiakaslähtöisyyden merkitystä ja käytännön toimia sekä johtamiskäytäntöjä yhteisen tavoitteen saavuttamiseksi. Lisäksi tutustutaan saumattoman, asiakaslähtöisen organisaation luomiseen ja asiakkaan äänen kuulemiseen ja reagointiin.

Koulutuksen teemat:

  • Asiakaskeskeisyys ja asiakaslähtöisyys konkretiana
  • Asiakaskeskeisyyden lähtökohta
  • Asiakaskeskeinen esimiestyö
  • Asiakaskeskeinen organisaatio – saumaton organisaatio

Asiantuntijat

Henrietta Aarnikoivu

Ratkaisukeskeinen valmentaja, YTM
ProTulos Oy
Katso tiedot

Ohjelma  Lataa ohjelma (PDF)

 

Asiakaskeskeisyys ja asiakaslähtöisyys konkretiana

  • yhteinen ymmärrys asiakaskeskeisyydestä ja asiakaslähtöisyydestä
  • yhteinen tahtotila
  • yhteisesti määritetyt toimenpiteet

Asiakaskeskeisyyden lähtökohta

  • asiakaskeskeinen johto
  • asiakaskeskeiset esimiehet
  • asiakaskeskeisyyden struktuuri

Asiakaskeskeinen esimiestyö

  • esimiehen perustehtävä ja rooli
  • työntekijäkokemus ja asiakaskokemus
  • toimintamallina esimiestyön V10

Asiakaskeskeinen organisaatio – saumaton organisaatio

  • siilojen purkaminen – kaikki vaikuttaa kaikkeen
  • asiakaskeskeisyyttä tukeva yhteistoiminta läpi organisaation
  • asiakkaan äänen kuuleminen ja reagointi

Tarjoilut:
Aamukahvi 8.45, lounas 11.30, iltapäiväkahvi 14.00

Asiakkailta kuultua

Lisätietoja

Etelä-Pohjanmaan kauppakamari

06 429 8100

ep(at)kauppakamari.fi

Peruutusehdot
Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa. Ilmoittautumisen valmennuskokonaisuuteen tai laivaseminaariin voi peruuttaa veloituksetta väintään 21 vuorokautta ennen valmennuskokonaisuuden ensimmäisen jakson tai laivaseminaarin alkamista. 20–14 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Matka- ja ulkomaanseminaareissa noudatetaan vastuullisen matkanjärjestäjän ilmoittamia peruutusehtoja. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.
Jäsenetuhinta 365,00 € (+alv 24 %, 87,60 €)
Hinta 550,00 € (+alv 24 %, 132,00 €)

Hintaan sisältyy koulutuksen ohella koulutusmateriaali ja ohjelmaan merkityt tarjoilut.

Osallistujien määrä

Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin.

Lisätään tuotetta koriin...
Käsitellään kuponkia...
Lisätty koriin
maksuton
Tuote
Määrä
  Tuotteen hintaan lisätään voimassaoleva alv