Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifiointiohjelma

Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifiointiohjelma

IAB Finlandin Suomen markkinoille kehitetty ja 2020 päivitetty sertifiointikokonaisuus on tarkoitettu kaikille digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan parissa työskenteleville, asemasta riippumatta. Voit siis olla markkinoinnista tai mainonnasta vastaava, koordinaattori tai assistentti, myyntipäällikkö, mediamanageri, viestintäpäällikkö tai -koordinaattori tai vaikka projektijohtaja.Digitaalisen markkinoinnin muuttuessa yhä monimutkaisemmaksi vaaditaan alan ammattilaisilta jatkuvaa ammattitaidon ja tietotason ylläpitämistä. IAB Finlandin sertifikaattiohjelman avulla varmistat, että oma ja työyhteisösi digimarkkinoinnin osaaminen pysyy tämän päivän kilpailussa mukana. 

Mistä sertifiointiohjelma koostuu?

  • Esittelyaamupäivä (9.00-12.00).
  • Kuuden viikon omatoiminen opiskelujakso, yhteensä noin 35-40 tuntia
  • Opiskelumateriaali
  • Harjoituskysymykset
  • Koe
  • Diplomi kokeen läpäisseille

Sertifikaatin sisältö
Itseopiskelumateriaali koostuu 16 moduulista ja niiden sisällössä käsitellään seuraavia osa-alueita: Markkinointimallit ja kohderyhmien määrittely, digitaaliset kanavat ja digimarkkina, digitaalinen mediamarkkina ja digiekosysteemi, tilaajan / ostajan rooli digiekosysteemissa. Näiden lisäksi mukana on asiaa muun muassa markkinointilainsäädännöstä ja GDPR:stä. Koko opiskelumateriaali on suomeksi ja räätälöity vastaamaan Suomen markkinaa.

Ohjelma tehdään yhteistyössä IAB:n kanssa. IAB:n jäsenet osallistuvat tilaisuuteen jäsenetuhinnalla.

1 tuotetta

Laskeva
/ sivu

1 tuotetta

Laskeva
/ sivu

Lisätään tuotetta koriin...
Käsitellään kuponkia...
Lisätty koriin
maksuton
Tuote
Määrä
  Tuotteen hintaan lisätään voimassaoleva alv