Key Account Manager -laivaseminaari 10.–12.6.2019

Key Account Manager -laivaseminaari 10.–12.6.2019

Haluatko luoda, kehittää ja ylläpitää pitkäjänteistä yhteistyökumppanuutta asiakkaan kanssa, rakentavasti ja tavoitteellisesti? Menestys edellyttää, että yrityksissä tiedostetaan avainasiakkuuksien merkitys ja luodaan asiakkuuden hoitoa edistäviä menetelmiä pitkäjänteisesti.

KESÄKUUSSA viemme Key Account Managerit laineille!

Kahden työntäyteisen koulutuspäivän aikana tarjoillaan runsas kattaus Key Account Managerin ajankohtaisaiheita.
Helsingin seudun kauppakamarin laivaseminaarin aikana tapaat kollegat ja saat ajankohtaiskatsauksen viimeisimmistä avainasiakkuuksien johtamiseen ja KAM-toiminnan kehittämisen kannalta huomionarvoisista teemoista.

Laivaseminaari on tarkoitettu omissa organisaatioissaan asiakkuuksista vastaaville henkilöille, jotka haluavat lisätä valmiuksiaan vastata kovenevan kilpailun luomiin asiakkuuksien johtamisen haasteisiin.


Saatavuus Tilaa
Paikka Silja Symphony, Helsinki
Ohjelma Lataa tästä (PDF)
Jäsenetuhinta 790,00 € (+alv 0 %, 0,00 €)
Hinta 990,00 € (+alv 0 %, 0,00 €)

Hintaan sisältyy koulutus, materiaali, risteily 2-hengen Promenade -luokan hytissä sekä ohjelman mukaiset tarjoilut. Lisämaksusta yhden hengen hytti (+ 105 €). 

 

Kuvaus

Valmennuksen tavoitteena on antaa osallistujalle käytännön työkaluja ja keinoja, joiden avulla rakentaa tuloksellista yhteistyötä merkittävissä asiakkuuksissa.

Lähde risteilylle kohti tulevaisuutta yhdessä alan edelläkävijöiden kanssa!

Asiantuntijat

Mikko Mäntyneva

FT, KTL
MCS-Management Consulting Services Oy
Katso tiedot

Petri Parvinen

Professori
Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu
Katso tiedot

Eija Sellmer

Head of Sales Center & Offices
Tallink Silja Oy
Katso tiedot

Tiina Kemppainen

Sales Lead
Tallink Silja Oy
Katso tiedot

Ohjelma  Lataa ohjelma (PDF)

 

10.6. maanantai

LUENTOPAIKKA:
Starlight Palace, kansi 7 laivan keulaosa

12.30
Ilmoittautuminen Olympiaterminaalissa
-Kahvibuffet sekä matkatavarasäilytys Starlight Palacessa, kansi 7 laivan keulaosa

13.00
Risteilyn avaus ja tervetulomalja Atlantis Palace, kansi 7
Seminaarin päävalmentajana sekä puheenjohtajana toimii FT KTL Mikko Mäntyneva, MCS-Management Consulting Services Oy

13.15
eSelling & myynnin trendit 2020

Professori Petri Parvinen, Helsingin Yliopisto

14.15
KAM ja asiakaslähtöinen ratkaisumyynti

  • Asiakastarpeet ja asiakaslähtöinen liiketoiminta
  • Arvoa asiakkaalle
  • Ratkaisumyynti prosessina
  • Oman myyntityön organisointi ja systemaattinen kehittäminen

16.45   
Tauko, kahvibuffet ja hytteihin majoittuminen
-Laiva lähtee kohti Tukholmaa klo 17.00

17.30

Avainasiakassuunnittelun -työpaja

  • Miten rakennan avainasiakaskohtaiset hoitosuunnitelmat?

19.15          
Seminaaripäivä päättyy

20.00             
Ala carte illallinen, Tavolata

11.6. tiistai (HUOM. torstain ohjelma Ruotsin ajassa, -1 tuntia!)

07.00-           
Meriaamiainen, Grande Buffet, kansi 6

09.45   Päivätauko / laiva Tukholmassa / vapaata tutustumista kaupunkiin
(Laivan infosta voi kysellä Tukholmassa järjestettävistä retkistä ja sieltä voi myös ostaa metrolippuja)

13.30            
Salaattibuffet Tavolata ravintolassa, kansi 6

14.15 Asiakkuuksien hoitomallit:  Case Tallink Silja
Head of Sales Center & Offices Eija Sellmer, Tallink Silja Oy
Sales Lead Tiina Kemppainen, Tallink Silja Oy

15.00
KAM-tiimin toiminnan kehittäminen

  • Organisoituminen Key Accountien hoitamiseen
  • Key Account-tiimin muodostaminen
  • Key Account Manager tiiminvetäjänä
  • KAM-tiimin jäsenten roolitus asiakaslähtöisen toiminnan tukemiseen  

16.45             
Tauko, kahvibuffet

17.15
Seminaari: KAM-toiminnan terävöittäminen

  • Key Accountit ja muut asiakkuudet yrityksen asiakaskannassa
  • Key Account Managementin tavoitteet ja niiden saavuttaminen
  • Organisoituminen Key Account Managementiin
  • Erilaisten Key Accountien hoitomallit
  • Key Account Management-toiminnan systemaattinen kehittäminen

19.15
Tilaisuus päättyy


19.30
Buffet-illallinen, Grande Buffet, kansi 6

12.6 keskiviikko

07.30 -             
Meriaamiainen, Grande Buffet, kansi 6

09.55               
Saapuminen Helsinkiin

Paikka

Silja Symphony

Olympiaterminaali, Olympiaranta 1, 00130 Helsinki

Saapumisohjeet

Lisätietoja

Asiakaspalvelu

09 2286 0360

asiakaspalvelu(at)kauppakamarinkoulutus.fi

Peruutusehdot
Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa. Ilmoittautumisen valmennuskokonaisuuteen tai laivaseminaariin voi peruuttaa veloituksetta väintään 21 vuorokautta ennen valmennuskokonaisuuden ensimmäisen jakson tai laivaseminaarin alkamista. 20–14 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Matka- ja ulkomaanseminaareissa noudatetaan vastuullisen matkanjärjestäjän ilmoittamia peruutusehtoja. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.
Jäsenetuhinta 790,00 € (+alv 0 %, 0,00 €)
Hinta 990,00 € (+alv 0 %, 0,00 €)

Hintaan sisältyy koulutus, materiaali, risteily 2-hengen Promenade -luokan hytissä sekä ohjelman mukaiset tarjoilut. Lisämaksusta yhden hengen hytti (+ 105 €). 

 

Osallistujien määrä

Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin.

Lisätään tuotetta koriin...
Käsitellään kuponkia...
Lisätty koriin
maksuton
Tuote
Määrä
  Tuotteen hintaan lisätään voimassaoleva alv