Suunnitelmallinen sisällöntuotanto ja sosiaalisen median markkinointi 18.9.2019

Suunnitelmallinen sisällöntuotanto ja sosiaalisen median markkinointi 18.9.2019

Miten sisältö edistää liiketoimintaamme ja mitä haluamme saavuttaa sisällöillämme? Kuka kuluttaa sisältöämme ja kenen sitä tulisi kuluttaa? Mitä lisäarvoa tuottamamme sisältö tuo vastaanottajalle?

Suunnitelmallinen sisällöntuotanto ja sosiaalisen median markkinointi -koulutus antaa eväät luoda omalle organisaatiolle sisällöntuotantotyötä helpottavia sisältökonsepteja, oli kyseessä sitten artikkelit, blogikirjoitukset, videot tai sosiaalisen median julkaisut. Koulutuksen aikana käydään läpi myös toimivia tekniikoita sisältöideoiden keräämiseen omasta organisaatiosta ja saadaan konkreettisia oppeja toimivaksi todetun sisältösuunnitelman rakentamiseen.

Tämä käytännöllinen, havainnollinen ja ehdottoman hyödyllinen koulutus sopii kaikille, jotka toimivat organisaatioiden markkinointiviestinnän, sisältömarkkinoinnin ja/tai sosiaalisen median parissa. 

Ohjelmassa mm.:

  • Sisältöstrategian ja onnistuneen sisältömarkkinoinnin peruspilarit
  • Sisällöille asetettavat tavoitteet
  • Kohderyhmätuntemus
  • Sisällöntuotantoa helpottavat sisältökonseptit
  • B2C- ja B2B -organisaatioiden kanavavalinnat
  • Kanavasuunnitelman perusteet
  • Kanavasuunnitelma omalle organisaatiolle

Asiantuntija:
Sisältöstrategi Kristiina Salo, Someco

Saatavuus Tilaa
Ajankohta 18.09.2019, klo 08.45 - 15.30
Paikka Kauppakamarin koulutustilat, Helsinki
Ohjelma Lataa tästä (PDF)
Jäsenetuhinta 480,00 € (+alv 24 %, 115,20 €)
Hinta 680,00 € (+alv 24 %, 163,20 €)

Hintaan sisältyy koulutuksen ohella koulutusmateriaali ja ohjelmaan merkityt tarjoilut.

Kuvaus

Koulutus antaa eväät luoda omalle organisaatiolle sisällöntuotantotyötä helpottavia sisältökonsepteja, oli kyseessä sitten artikkelit, blogikirjoitukset, videot tai sosiaalisen median julkaisut. Koulutuksen aikana käydään läpi myös toimivia tekniikoita sisältöideoiden keräämiseen omasta organisaatiosta ja saadaan konkreettisia oppeja toimivaksi todetun sisältösuunnitelman rakentamiseen. Sisällön tehokas jakelu kohderyhmille on yhtä tärkeää kuin vaikuttavat sisällöt. Koulutuksessa havainnollistetaan konkreettisesti, miksi kanavasuunnitelma kannattaa ja miten sellainen voidaan luoda omalle organisaatiolle. Tärkeitä kysymyksiä ovat mm. Miten sisältö edistää liiketoimintaamme ja mitä haluamme saavuttaa sisällöillämme? Koulutuksessa korostetaan kohderyhmätuntemuksen tärkeyttä ja pyritään vastaamaan kysymyksiin: Kuka kuluttaa sisältöämme ja kenen sitä tulisi kuluttaa? Mitä lisäarvoa tuottamamme sisältö tuo vastaanottajalle?

Koulutus on hyödyllinen kaikille, jotka toimivat organisaatioiden markkinointiviestinnän, sisältömarkkinoinnin ja/tai sosiaalisen median parissa. Nimikkeesi voi olla esimerkiksi viestintä- tai markkinointipäällikkö tai -suunnittelija, tiedottaja, sisällöntuottaja, viestinnän suunnittelija / koordinaattori, community manager tai yhteisömanageri.

Päivän sisältö:

  • sisältöstrategian ja onnistuneen sisältömarkkinoinnin peruspilarit
  • sisällöille asetettavat tavoitteet
  • kohderyhmätuntemus
  • sisällöntuotantoa helpottavat sisältökonseptit
  • B2C- ja B2B -organisaatioiden kanavavalinnat
  • kanavasuunnitelman perusteet
  • kanavasuunnitelma omalle organisaatiolle

 

Asiantuntijat

Kristiina Salo

Sisältöstrategisti, kouluttaja
Someco
Katso tiedot

Ohjelma  Lataa ohjelma (PDF)

 

8.45
Ilmoittautuminen ja aamiaistarjoilu

9.00
Suunnitelmallinen sisällöntuotanto ja sosiaalisen median markkinointi

  • sisältöstrategian ja onnistuneen sisältömarkkinoinnin peruspilarit
  • sisällöille asetettavat tavoitteet
  • kohderyhmätuntemus

12.00 -12.30
Lounas

  • sisällöntuotantoa helpottavat sisältökonseptit
  • B2C- ja B2B -organisaatioiden kanavavalinnat
  • kanavasuunnitelman perusteet
  • työpaja: kanavasuunnitelma omalle organisaatiolle

15.30
Tilaisuus päättyy

Kouluttaja, sisältöstrategi Kristiina Salo, Someco

Tarjoilut:
Aamiaistarjoilu klo 8.45, kahvitarjoilut klo 10.30 ja 14.00 sekä lounas 12.00-12.30

 

Paikka

Kauppakamarin koulutustilat

Kalevankatu 12, 2. krs, 00100 Helsinki

Saapumisohjeet

Lisätietoja

Asiakaspalvelu

09 2286 0360

asiakaspalvelu(at)kauppakamarinkoulutus.fi

Peruutusehdot
Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.
Jäsenetuhinta 480,00 € (+alv 24 %, 115,20 €)
Hinta 680,00 € (+alv 24 %, 163,20 €)

Hintaan sisältyy koulutuksen ohella koulutusmateriaali ja ohjelmaan merkityt tarjoilut.

Osallistujien määrä

Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin.

Lisätään tuotetta koriin...
Käsitellään kuponkia...
Lisätty koriin
maksuton
Tuote
Määrä
  Tuotteen hintaan lisätään voimassaoleva alv