Verkon monikanavainen asiakasviestintä 10.9.2019 Seinäjoki

Verkon monikanavainen asiakasviestintä 10.9.2019 Seinäjoki

Verkon eri palvelukanavissa käytännössä asiakaspalvelusta vastaaville, keskiössä oma palvelulupaus sekä viestinnän laatukriteerit ja tavoitteet.

Saatavuus Tilaa
Ajankohta 10.09.2019, klo 09.15 - 16.15
Paikka Original Sokos Hotel Lakeus, Seinäjoki
Ilmoittaudu viimeistään 03.09.2019
Ohjelma Lataa tästä (PDF)
Jäsenetuhinta 350,00 € (+alv 24 %, 84,00 €)
Hinta 450,00 € (+alv 24 %, 108,00 €)

Hintaan sisältyy koulutuksen ohella koulutusmateriaali ja ohjelmaan merkityt tarjoilut.

Kuvaus

Tässä koulutuksessa perehdytään vuorovaikutukseen rooliin asiakaskokemuksen kehittäjänä ja asiakasviestintään verkossa. Koulutus on suunnattu organisaation henkilöstölle, jotka käytännön tasolla vastaavat päivittäisestä asiakaspalvelusta verkon eri palvelukanavissa.

Päivän aluksi perehdymme vuorovaikutuksen merkitykseen asiakaskokemuksen kehittäjänä: miksi vuorovaikutus on niin keskeistä ja miten otetaan dialogiloikka? Tämän jälkeen pureudumme esimerkkien kautta verkon asiakasviestinnän maailmaan ja tutustumme valittuihin työkaluihin sekä pohdimme, millaista asiakaspalvelua organisaatio haluaa verkossa toteuttaa. Keskiössä ovat oma palvelulupaus sekä viestinnän laatukriteerit ja tavoitteet.

Koulutuksen tavoitteena on antaa ymmärrys monikanavaisesta asiakaspalvelusta osana asiakaskokemusta sekä työkalupakki tehokkaan ja laadukkaan kirjallisen asiakaspalvelun toteuttamiseksi. Lisäksi pohdimme, miten asiakaspalvelija voi mukauttaa omaa viestintäänsä verkkoon sopivaksi sekä tuottaa selkeää ja vuorovaikutuksellista asiakasviestintää.

Asiantuntijat

Mikko Vieri

Sisältöstrategi
Someco Oy
Katso tiedot

Ohjelma  Lataa ohjelma (PDF)

 
  • Mikä on muuttunut, miksi vuorovaikutus on niin keskeistä?
  • Mikä on dialogiloikka ja miten se otetaan
  • Vuorovaikutuksen kehittämien
  • Monikanavainen asiakaspalvelu osana asiakaskokemusta
  • Eri kanavien lainalaisuudet ja ominaisuudet
  • Tehokas ja laadukas asiakaspalvelu verkossa – esimerkkejä onnistuneesta asiakasviestinnästä
  • Asiakkaan kohtaaminen ja haastavat tilanteet verkossa
  • Palvelulupaus ja viestinnän laatukriteerit

Tarjoilut:
Kaffit suolaasen kanssa 9.15, lounas 12.00, kaffit makian kera 14.00

Paikka

Original Sokos Hotel Lakeus

Torikatu 2, 60100 Seinäjoki

Saapumisohjeet

Lisätietoja

Etelä-Pohjanmaan kauppakamari

06 429 8100

ep(at)kauppakamari.fi

Peruutusehdot
Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa. Ilmoittautumisen valmennuskokonaisuuteen tai laivaseminaariin voi peruuttaa veloituksetta väintään 21 vuorokautta ennen valmennuskokonaisuuden ensimmäisen jakson tai laivaseminaarin alkamista. 20–14 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Matka- ja ulkomaanseminaareissa noudatetaan vastuullisen matkanjärjestäjän ilmoittamia peruutusehtoja. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.
Jäsenetuhinta 350,00 € (+alv 24 %, 84,00 €)
Hinta 450,00 € (+alv 24 %, 108,00 €)

Hintaan sisältyy koulutuksen ohella koulutusmateriaali ja ohjelmaan merkityt tarjoilut.

Osallistujien määrä

Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin.

Lisätään tuotetta koriin...
Käsitellään kuponkia...
Lisätty koriin
maksuton
Tuote
Määrä
  Tuotteen hintaan lisätään voimassaoleva alv