On aika muuttua – Menestysopas sosiaalisen aikakauden johtajille

Luo avoin ja sosiaalinen toimintamalli organisaation ajatteluun ja toimintaan


Saatavilla myös e-kirjana

Kirjoittaja(t):Johanna Hurmerinta
Kustantaja:Kauppakamari
ISBN:9789522463722
Julkaistu:Kyllä
Painovuosi:2015
Painos:1.
Sivut:150
Saatavuus:Saatavilla
59,00 € (+alv 10 %, 5,90 €)
Jäsenetuhinta:
49,00 € (+alv 10 %, 4,90 €)
Sosiaalisen median menestysreseptit
Peter_Nyman_Vaikuttava_viestinta

Kuvaus

Yksityiskohdat

Mistä on hyvät sosiaaliset johtajat tehty? Miten suunnittelet menestyvän sosiaalisen organisaation ja työyhteisön? Mitä ovat brändilähettiläät ja sosiaaliset työntekijät? Miksi sosiaalinen markkinointi toimii perinteistä markkinointia paremmin? Mitä hyötyä on sosiaalisesta myynnistä? Miten organisaatio menestyy sosiaalisella aikakaudella?

Sosiaalinen aikakausi jyräsi teollisen aikakauden. Sosiaalinen aikakausi on alkanut ja se vaatii muutoksia johtajien tapoihin johtaa, innovoida ja toimia sekä tapoihin innostaa ja sitouttaa työntekijöitä. Samaan aikaan tarvitaan myös näkyviä muutoksia myynti-, markkinointi-, viestintä-, rekrytointi- ja asiakaspalvelutyöhön.

Tämä kirja tarjoaa hyväksi todettuja käytännön vinkkejä, perusteluja, runsaasti esimerkkejä edelläkävijöistä ja menestysreseptejä sosiaaliseen liiketoimintaan. Luettuasi tämän kirjan osaat suunnitella sosiaalisen toiminnan menestyspolkusi.

Tämä kirja on opas jokaiselle johtajalle, joka haluaa organisaationsa menestyvän vielä viidenkin vuoden kuluttua. Kirja on kirjoitettu myös menestyksestä kiinnostuneille myyjille, markkinoijille, yrittäjille, rekrytoijille ja viestinnästä vastaaville.

Lisätiedot:
kustannus(at)helsinki.chamber.fi

Asiantuntijat

Lisätiedot

Lisätiedot

Aihealueet Johtaminen ja esimiestyö
Aihealueen tarkenteet Johtaminen
ISBN 9789522463722
Kustantaja Kauppakamari
Kirjoittajat Johanna Hurmerinta
Kirja ilmestynyt Kyllä
Painovuosi 2015
Painos 1.
Sivumäärä 150
Saatavuus Saatavilla

Liittyvät tuotteet