Asiakasohje lähikoulutuksissa

Hyvä asiakkaamme!

Osallistu turvallisesti lähitilaisuuksiimme! 

Asiakkaidemme ja henkilökuntamme terveys on meille ensiarvoisen tärkeää. Lähitilaisuuteemme osallistuvilta edellytämme, että koronapassin ehdot täyttyvät. Koronapassin edellytyksenä on täysi rokotesarja, 72 tunnin sisällä saatu negatiivinen koronatestitulos tai todistus alle kuusi kuukautta sitten sairastetusta koronataudista. 

Varauduthan koronapassin esittämiseen etukäteen joko tallentamalla korona-passista kuvakaappauksen puhelimeesi tai ottamalla mukaan tulostetun version passista. Otathan mukaan myös henkilöllisyystodistuksesi. Koronapassina toimii EU:n koronatodistus. Tallenna tai tulosta todistus itsellesi Omakannasta osoitteesta https://www.kanta.fi/koronapassi. Helsingin seudun kauppakamari/Helsingin Kamari Oy ei kerää eikä ylläpidä tilaisuuksissaan rekisteriä koronapassia käyttäneistä ihmisistä. 

Mikäli Sinulla on vähäisiäkään sairastumisen oireita, pyydämme Sinua osallistumaan etänä tilaisuuteemme. Mikäli olet osallistunut tilaisuuteemme oireettomana, mutta epäilet tai saat tiedon testin jälkeen sairastumisesta koronavirukseen, ilmoitathan siitä välittömästi asiakaspalveluumme.​  

Suosittelemme kasvomaskin käyttöä ähitilaisuuksissamme. Kasvomaskeja on saatavilla ilmoittautumisen yhteydessä. Huolehdithan lähitilaisuuksissamme käsihygieniastasi huolellisesti. Käsidesejä on saatavilla Metropoli-koulutustiloissamme sekä yleisissä tiloissa että kaikissa saleissamme.  ​Huolehdimme riittävistä turvaväleistä koulutustiloissamme. 

Otathan meihin yhteyttä, mikäli joku asia mietityttää Sinua: asiakaspalvelu@kauppakamarinkoulutus.fi tai puh. 09 2286 0360