Paremmin sanottu kuin tehty -kirjan julkistustilaisuus 26.1.2018

Tervetuloa kuulemaan, miten teet parempaa asiakasviestintää sähköpostissa, somessa ja chatissa!

Kirjan voit tilata täältä

Alkamisajankohta: 26.01.2018, klo 08:30
Päättymisajankohta: 26.01.2018, klo 10:30
Saatavuus: Tilaa
Lataa ohjelma tästä (PDF):

Uutiskirje

HR-päättäjäklubi

Kuvaus

Yksityiskohdat

Aggressiivinen viesti ja päivä pilalla? Miten vastata rakentavasti heittämättä bensaa liekkeihin?

Onko tekstien standardoimisesta apua hankalissa tilanteissa? Voiko kaikille kuitenkaan kirjoittaa samalla tavalla?

Tule kuulemaan, mitä kannattaa ottaa huomioon asiakasviesteihin vastaamisessa ja millaisiksi viestit tulevaisuudessa mahdollisesti kehittyvät!

Kiireellä kirjoitetut vastaukset johtavat usein väärinkäsityksiin ja kärjistävät vielä tilannetta, vaikka perimmäisenä tarkoituksena on ratkaista ongelmat. Lisäksi nykypäivän haasteina ovat muun muassa välineiden kirjo, vastaamisen nopeus ja kirjoittamisen tiiviys.

Paremmin sanottu kuin tehty -kirja antaa vinkkejä siihen, miten kirjoitetaan paremmin sähköpostissa, somessa ja chatissa. Se sopii muun muassa asiakaspalvelussa työskenteleville, mutta myös kaikille niille, jotka miettivät erilaisiin viesteihin vastaamista ystävällisesti ja rakentavasti niin, että asiakassuhde säilyy tai jopa vahvistuu. 

Kirjaan on haastateltu eri asiantuntijoita, jotka ovat huolellisesti miettineet vastaamista muun muassa erilaisiin tiedusteluihin, reklamaatioihin ja asiakkaiden antamiin kehitysideoihin. 

Kirja pyrkii vastaamaan, miten saada oma vastaus kuulostamaan henkilökohtaiselta, mutta samalla pyrkiä standardoimaan sitä niin, että viestien laatu säilyy yhdenmukaisena ja vastaanottajat ovat tyytyväisiä saamiinsa vastauksiin. Teoksen tarkoituksena on antaa ideoita kirjoittamiseen ja pienimuotoisten vastausmallien kehittelyyn oman työn tueksi.

Aikataulu

Ohjelman aikataulu:

8.30 Aamiainen ja verkostoitumista

9.00 Tervetuloa, Helsingin seudun kauppakamari

9.05 Paremmin sanottu kuin tehty, kirjailija Taina Parviainen

9.30 Paneelikeskustelu Mitä meidän tulee ottaa huomioon hankaliin viesteihin vastaamisessa?

Paneelissa ovat mukana keskustelemassa asiakasviestinnästä ja sen eri haasteista:

  • Toimitusjohtaja Kimmo Strang, Genisys Oy
  • Business Development Manager Jenni-Mari Karén, Telia
  • asiakkuuksista ja markkinoinnista vastaava Jenny Tillander, Oy Atelier Torbjörn Tillander Ab
  • kuluttaja-asioihin erikoistunut lakimies Tuula Sario, LexLegato
  • YTT, tietokirjailija, coach Sari Kuusela
  • AD Tapani Taulu

klo 10.30 yleisökysymyksiä, vapaata keskustelua, verkostoitumista

Tilaisuuden jälkeen kirjaan voi tutustua Kauppakamarin myymälässä.

Asiantuntijat

Paikka

Kartta


Tiedot

Kauppakamarin koulutustilat
Kalevankatu 12, 2. krs, 00100 Helsinki

Ajo-ohjeet

Paikoitus

EuroPark, P-CityForum

Sisäänajo ma–su klo 6–24, ulosajo mahdollista 24 h.

- Simonkatu 7
- Jaakonkatu (kääntyminen Eteläiseltä ja Pohjoiselta Rautatiekadulta)
- Ruoholahdenkatu 3: Keskustan huoltotunneli, Lapinrinteen kulma

Lisätiedot www.europark.fi

Q-Park, Helsinki Stockmann

Sisäänajo ma–pe klo 6.30–23.00, la klo 8.00–24.00 ja su 10.00–22.00, ulosajo mahdollista 24 h.

- Ruoholahdenkatu 3
- Mannerheimintien ja Kalevankadun kulman ajorampista

Lisätiedot www.q-park.fi

Lisätiedot

Lisätiedot

Viimeinen ilmoittautumispäivä 25.1.2018
Hintaan sisältyy

Tilaisuus on maksuton

Yhteystiedot

09 2286 0360, kustannus@helsinki.chamber.fi

Peruutusehdot

Mikäli et pääse paikalle, ilmoitathan hyvissä ajoin kustannus@helsinki.chamber.fi

 

Oikeudet muutoksiin

Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin.

Aihealueet Myynti, markkinointi ja viestintä
Aihealueen tarkenteet Asiakaspalvelu, Markkinointi, Viestintä
PaikatKauppakamarin koulutustilat
Kalevankatu 12, 2. krs, 00100 Helsinki, Finland

Liittyvät tuotteet