Paremmin sanottu kuin tehty

Parempaa (asiakas)viestintää sähköpostissa, somessa ja chatissa.

Kiireellä kirjoitetut vastaukset johtavat usein väärinkäsityksiin ja kärjistävät vielä tilannetta, vaikka perimmäisenä tarkoituksena on ratkaista ongelmat. Lisäksi nykypäivän haasteina ovat muun muassa välineiden kirjo, vastaamisen nopeus ja kirjoittamisen tiiviys. Paremmin sanottu kuin tehty -kirja antaa vinkkejä siihen, miten kirjoitetaan paremmin sähköpostissa, somessa ja chatissa. 

Katso tallenne kirjan julkistamistilaisuudesta!

Paremmin sanottu kuin tehty Saatavilla myös e-kirjana

Ammattikirjasto: Myynti, markkinointi ja viestintä Saatavilla myös Ammattikirjastossa

Kirjoittaja(t):Taina Parviainen
Kustantaja:Kauppakamari
ISBN:9789522464224
Julkaistu:Kyllä
Painovuosi:2017
Painos:1.
Sivut:169
Kirjastoluokka :69.1+
Saatavuus:Saatavilla
39,00 € (+alv 10 %, 3,90 €)
Jäsenetuhinta
35,00 € (+alv 10 %, 3,50 €)

Tilaa uutiskirje

Yrityskohtaiset koulutukset | Kauppakamarin Koulutus

Kuvaus

Yksityiskohdat

Aggressiivinen viesti ja päivä pilalla? Miten vastaat heittämättä bensaa liekkeihin?

Kiireellä kirjoitetut vastaukset johtavat usein väärinkäsityksiin ja kärjistävät vielä tilannetta, vaikka perimmäisenä tarkoituksena on ratkaista ongelmat. Lisäksi nykypäivän haasteina ovat muun muassa välineiden kirjo, vastaamisen nopeus ja kirjoittamisen tiiviys.

Paremmin sanottu kuin tehty -kirja antaa vinkkejä siihen, miten kirjoitetaan paremmin sähköpostissa, somessa ja chatissa. Se sopii muun muassa asiakaspalvelussa työskenteleville, mutta myös kaikille niille, jotka miettivät erilaisiin viesteihin vastaamista ystävällisesti ja rakentavasti niin, että asiakassuhde säilyy tai jopa vahvistuu.

Kirjan kirjoittamisen aikana on haastateltu eri toimialojen asiantuntijoita, jotka ovat huolellisesti miettineet vastaamista muun muassa erilaisiin tiedusteluihin, reklamaatioihin ja asiakkaiden antamiin kehitysideoihin. Kirja sopii myös niille, jotka joutuvat vastaamaan nykyisin paljon puhuttuun vihapostiin.

Kirja pyrkii vastaamaan, miten saada oma vastaus kuulostamaan henkilökohtaiselta, mutta samalla pyrkiä standardoimaan sitä niin, että viestien laatu säilyy yhdenmukaisena ja vastaanottajat ovat tyytyväisiä saamiinsa vastauksiin. Teoksen tarkoituksena on antaa ideoita kirjoittamiseen ja pienimuotoisten vastausmallien kehittelyyn oman työn tueksi.

Asiantuntijat

Lisätiedot

Lisätiedot

Aihealueet Myynti, markkinointi ja viestintä
Aihealueen tarkenteet Viestintä
ISBN 9789522464224
Kustantaja Kauppakamari
Kirjoittajat Taina Parviainen
Kirja ilmestynyt Kyllä
Painovuosi 2017
Painos 1.
Sivumäärä 169
Kirjastoluokka 69.1+
Saatavuus Saatavilla

Liittyvät tuotteet

Lisätään tuotetta koriin...
Käsitellään kuponkia...
Lisätty koriin
maksuton
Tuote
Määrä
  Tuotteen hintaan lisätään voimassaoleva alv