Saiturin markkinointikirja - hyvät ideat ovat ilmaisia

Markkinointia nollabudjetilla?

Kirjoittaja(t):Ville Kormilainen
Kustantaja:Kauppakamari
ISBN:9789522462442
Julkaistu:Kyllä
Painovuosi:2013
Painos:1.
Sivut:159
Saatavuus:Saatavilla
Kirjan perustiedot:A5, sidottu, pehmeäkantinen
45,00 € (+alv 10 %, 4,50 €)
Jäsenetuhinta:
37,00 € (+alv 10 %, 3,70 €)

Uutiskirje

HR-päättäjäklubi

Kuvaus

Yksityiskohdat

Markkinointia nollabudjetilla?

Tämä kirja on suunnattu niille, jotka haluavat tietää, miten nolla- tai lähes nollabudjetilla tehdään asioita verkossa, lehdistössä tai vaikkapa lumikasoilla. Kirja on huumorin ja case-esimerkkien siivittämä oivaltava katsaus siihen, mitä markkinoinnissa kannattaa tehdä ja mitä ei.

Rahattomuus on huono selitys, kun tärkeintä on hyvä idea. Kirjan lukuisissa case-esimerkeissä osoitetaan tämä toistuvasti tarinoilla, joista selviää muun muassa, miten startup-yritys voi lähteä markkinoimaan palveluitaan, missä asioissa sosiaalinen media toimii ja missä ei, miten julkkis valjastetaan oman tuotteen tueksi sekä miten hyväntekeväisyyttä kannattaa tehdä. Lisäksi kirjassa paljastetaan, miten Tauski teki massasta erottuvan lehdistötiedotteen.

Lisätiedot:
kustannus(at)helsinki.chamber.fi

Asiantuntijat

Lisätiedot

Lisätiedot

Aihealueet Myynti, markkinointi ja viestintä
Aihealueen tarkenteet Markkinointi
ISBN 9789522462442
Kustantaja Kauppakamari
Kirjoittajat Ville Kormilainen
Tuotteen tiedot A5, sidottu, pehmeäkantinen
Kirja ilmestynyt Kyllä
Painovuosi 2013
Painos 1.
Sivumäärä 159
Saatavuus Saatavilla

Liittyvät tuotteet