Sisältömarkkinoinnin peruskoulutus 2.4.2020

Näin ilmoittaudut striimiin:

Ilmoittaudu koulutukseen ja siirry ostoskoriin. Valitse striimi-vaihtoehto täyttäessäsi osallistujan tiedot

Saatavana myös striiminä

Sisältömarkkinoinnin peruskoulutus 2.4.2020

Sisältömarkkinointi on liiketoiminnallisten tavoitteiden edistämistä asiakkaan näkökulmasta lisäarvollisen sisällön keinoin. Sisältömarkkinointia voidaan toteuttaa niin asiakkaan omissa kanavissa, kuin ostetussa mediassa, jolloin puhutaan natiivimainonnasta. Myös vaikuttajamarkkinointi on yksi sisältömarkkinoinnin muoto. Perinteisestä mainonnasta ja markkinoinnista poiketen, sisältömarkkinoinnilla haetaan pysyvämpiä muutoksia pidemmällä aikajänteellä. Onnistunut sisältömarkkinointi perustuu aina mitattaviin liiketoiminnallisiin tavoitteisiin, esimerkiksi myynnin tai yrityksen tunnettuuden kasvuun.

Yhden päivän mittainen koulutus on suunnattu kaikille sisältömarkkinoinnista kiinnostuneille ja sen pariin aikoville. Sopii erinomaisesti esimerkiksi toimittaja- ja viestintätaustaisille, jotka haluavat laajentaa osaamistaan kaupallisen sisällön tekemiseen, sekä sellaisille henkilöille, joiden vastuulle uutena osana tulee yrityksen sisältömarkkinointi. Koulutus kattaa taktisen tason perustiedot ja -taidot kaupallisen sisällön tuottamisesta niin yrityksen omissa kanavissa, kuin ostetussa mediassa (natiivimainonta).

Koulutus tehdään yhteistyössä IAB:n kanssa. IAB:n jäsenet osallistuvat tilaisuuteen jäsenetuhinnalla.

Tilaisuuden asiantuntija:
Kouluttajana toimii sisältömarkkinoinnin ja johtamisen asiantuntija, Storybound Oy:n toimitusjohtaja Elli Mäkilä

Saatavuus Tilaa
Ajankohta 02.04.2020, klo 08.45 - 15.00
Paikka Kauppakamarin koulutustilat, Helsinki
Ohjelma Lataa tästä (PDF)
Jäsenetuhinta 550,00 € (+alv 24 %, 132,00 €)
Hinta 750,00 € (+alv 24 %, 180,00 €)

Hintaan sisältyy koulutuksen ohella koulutusmateriaali ja ohjelmaan merkityt tarjoilut.

Kuvaus

Sisältömarkkinointi on liiketoiminnallisten tavoitteiden edistämistä asiakkaan näkökulmasta lisäarvollisen sisällön keinoin. Sisältömarkkinointia voidaan toteuttaa niin asiakkaan omissa kanavissa, kuin ostetussa mediassa, jolloin puhutaan natiivimainonnasta. Myös vaikuttajamarkkinointi on yksi sisältömarkkinoinnin muoto. Perinteisestä mainonnasta ja markkinoinnista poiketen, sisältömarkkinoinnilla haetaan pysyvämpiä muutoksia pidemmällä aikajänteellä. Onnistunut sisältömarkkinointi perustuu aina mitattaviin liiketoiminnallisiin tavoitteisiin, esimerkiksi myynnin tai yrityksen tunnettuuden kasvuun.

Yhden päivän mittainen koulutus on suunnattu kaikille sisältömarkkinoinnista kiinnostuneille ja sen pariin aikoville. Sopii erinomaisesti esimerkiksi toimittaja- ja viestintätaustaisille, jotka haluavat laajentaa osaamistaan kaupallisen sisällön tekemiseen, sekä sellaisille henkilöille, joiden vastuulle uutena osana tulee yrityksen sisältömarkkinointi. Koulutus kattaa taktisen tason perustiedot ja -taidot kaupallisen sisällön tuottamisesta niin yrityksen omissa kanavissa, kuin ostetussa mediassa (natiivimainonta).

Tilaisuuden asiantuntija:
Kouluttajana toimii sisältömarkkinoinnin ja johtamisen asiantuntija, Storybound Oy:n toimitusjohtaja Elli Mäkilä

Yhteistyössä

IAB

Striimin ohjeet

Tilaisuus lähetetään suorana. Voit osallistua helposti etänä omalta koneeltasi. Saat 1-2 päivää ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet ja linkin, josta pääset seuraamaan lähetystä. Varmista, että tietokoneesi internetyhteys toimii ja pystyy toistamaan livevideota ja että koneen äänet toimivat ja äänenvoimakkuus on sopivalla tasolla. Verkkoselaimista suosittelemme Chromen käyttöä.

Osallistuessasi striimiin voit lähettää etukäteen kouluttajalle kysymyksiä sähköpostitse asiakaspalvelu(at)kauppakamarinkoulutus.fi.

Mikäli samasta organisaatiosta osallistuu striimiin useampi henkilö, saavat lisäosallistujat koulutuksen puoleen hintaan. Tällöin ilmoittautuminen tulee tehdä suoraan asiakaspalveluun sähköpostitse asiakaspalvelu(at)kauppakamarinkoulutus.fi tai puhelimitse 09 2286 0360.

Asiantuntijat

Elli Mäkilä

Toimitusjohtaja, kouluttaja
Storybound Oy
Katso tiedot

Ohjelma  Lataa ohjelma (PDF)

 

8.45
Ilmoittautuminen ja aamiaistarjoilu

9.00

Sisältömarkkinoinnin perusteet

  • mitä sisältömarkkinointi todellisuudessa on

  • tuloksellisen sisältömarkkinoinnin kriittiset tekijät
  • tuotannon prosessi
  • mittarien valinta
  • vaikuttajayhteistyön perusteet
  • sisältömarkkinointia koskeva lainsäädäntö ja suositukset
  • projektivastuullisen muistilista

Sisältömarkkinoinnin ja johtamisen asiantuntija, Storybound Oy:n toimitusjohtaja Elli Mäkilä

15.00
Tilaisuus päättyy

Tarjoilut:
8.45 aamiaistarjoilu, 10.20 kahvitarjoilu, 11.45-12.15 lounas, 13.30 iltapäiväkahvitarjoilu

Paikka

Kauppakamarin koulutustilat

Kalevankatu 12, 2. krs, 00100 Helsinki

Saapumisohjeet

Lisätietoja

Asiakaspalvelu

09 2286 0360

asiakaspalvelu(at)kauppakamarinkoulutus.fi

Peruutusehdot
Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa.  Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.
Jäsenetuhinta 550,00 € (+alv 24 %, 132,00 €)
Hinta 750,00 € (+alv 24 %, 180,00 €)

Hintaan sisältyy koulutuksen ohella koulutusmateriaali ja ohjelmaan merkityt tarjoilut.

Osallistujien määrä

Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin.

Lisätään tuotetta koriin...
Käsitellään kuponkia...
Lisätty koriin
maksuton
Tuote
Määrä
  Tuotteen hintaan lisätään voimassaoleva alv