Tuotteista tähtituotteita

Tuotekehityksellä parempia tuotteita – yhdessä asiakkaan kanssa!

Tuotteista tähtituotteita -kirja haastaa näkemään tuotekehityksen yrityksessä asiakaslähtöisenä kehittämisenä, jossa tuotteen ja palvelun tarkoitus, sisältö, laatu, hinta ja muut ominaisuudet määritellään suunnitelmallisesti ja tavoitteellisesti.

   Saatavilla myös e-kirjana

 ammattikirjasto johtaminen ammattikirjasto myynti markkinointi viestintä Saatavilla myös Ammattikirjastosta

Kirjoittaja(t):Jaana Villanen
Kustantaja:Kauppakamari
ISBN:9789522464293
Julkaistu:Kyllä
Painovuosi:2016
Painos:1.
Sivut:331
Kirjastoluokka :69.12
Saatavuus:Saatavilla
Kirjan perustiedot:Nid.
39,00 € (+alv 10 %, 3,90 €)
Jäsenetuhinta:
35,00 € (+alv 10 %, 3,50 €)

Esa Saarinen -koulutus

Yritysvastuu – Johtamisen uusi normaali

Kuvaus

Yksityiskohdat

Tuotekehitys ei saa aina sitä asemaa, joka sille kuuluisi ja josta jopa puhutaan ääneen, vaikka ei varmasti ole yhtään yritystä, jossa sen roolia ei pidettäisi tärkeänä. Kirja haastaa pohtimaan ja näkemään tuotekehitys yrityksessä ennen muuta asiakaslähtöisenä kehittämisenä, jossa tuotteen tai palvelun tarkoitus, sisältö, laajuus, laatu, kustannukset, hinta ja muut ominaisuudet määritellään suunnitelmallisesti ja tavoitteellisesti.

Kirja avaa ovia tuotekehityksen kokonaisvaltaiselle ymmärtämiselle.

Kirja avartaa näkökulmia siihen, kuinka yritys synnyttää tuotekehityksen avulla entistä toimivampia, lisäarvoa tuottavia tuotteita ja palveluita asiakkaille, jopa yhdessä heidän kanssaan. Asiaa lähestytään ja tarkastellaan kirjassa useiden käytännönläheisten esimerkkien kautta.

Kirjaan on haastateltu useita yrityksiä, kuten esimerkiksi Kyrö Distillery, Supermood, Fazer ja Reima.

Lukija saa pureutua tuotekehityksen eri osa-alueisiin myös harjoitteiden kautta.

Kirja soveltuu kaikille toimialoille, kaikenkokoisille yrityksille, sekä tuotekehitystä suunnittelevalle että sitä jo tekevälle ja tuotekehityksestä kiinnostuneelle. Kirja soveltuu erinomaisesti myös opetus-ja koulutuskäyttöön.

”Älä tee mitä muut tekevät, sillä et erotu. Uskalla olla erilainen. Päätä tehdä omannäköisesi brändi.”

- Anne Kukkohovi, Supermood

Tykkää Facebookissa

Asiantuntijat

Lisätiedot

Lisätiedot

Aihealueet Myynti, markkinointi ja viestintä
Aihealueen tarkenteet Markkinointi
ISBN 9789522464293
Kustantaja Kauppakamari
Kirjoittajat Jaana Villanen
Tuotteen tiedot Nid.
Kirja ilmestynyt Kyllä
Painovuosi 2016
Painos 1.
Sivumäärä 331
Kirjastoluokka 69.12
Saatavuus Saatavilla

Liittyvät tuotteet