Viiden tähden asiakaskokemus -kirjan julkistustilaisuus 8.8.2017

Tule kuulemaan kirjan julkistustilaisuuteen, miten hyödynnät mahdollisuutta antaa asiakkaille elämyksiä, jotka saavat heidät hymyilemään ja kertomaan kokemuksistaan myös muille?

Voit tilata kirjan tästä.

Alkamisajankohta: 08.08.2017, klo 08:00
Päättymisajankohta: 08.08.2017, klo 11:00
Saatavuus: Tilaa
Lataa ohjelma tästä (PDF):
Digitaaliset Palvelut
Taloushallinnon eloseminaari 2017
 

Kuvaus

Yksityiskohdat

Digitaalisella aikakaudella asiakkaan ollessa ohjaksissa ja kilpailun globaali asiakas valitsee yhä useammin sen tahon, joka tarjoaa parasta asiakaskokemusta juuri heille sopivassa ajassa ja paikassa. Mikäli et pysty vastaamaan asiakkaan nouseviin odotuksiin tarjoamalla jotain merkityksellistä, asiakkaasi valitsevat vaihtoehdoista sen, joka ymmärtää vastata tarpeisiin ja tunteisiin.

Viiden tähden asiakaskokemus -teos kertoo, miksi, miten ja millä tuotetaan asiakkaille ainutlaatuisia asiakaskokemuksia, joilla herätät asiakkaidesi kiinnostuksen ja voitat luottamuksen verkon kiristyvässä kilpailussa. Kirjassa kerrotaan yli 30 tarinaa siitä, kuinka elämyksellinen asiakaskokemus synnytetään erilaisissa ympäristöissä yhdistämällä tunneälykkäät kohtaamiset tehokkaisiin teknologisiin ratkaisuihin.

Joskus viiden tähden asiakaskokemus syntyy hyödyntäen hienointa ja uusinta huipputeknologiaa, kuten virtuaalitodellisuutta tai kasvojentunnistusta. Joskus elämyksen syntyyn tarvitaan sarja onnistuneita tapahtumia - teknologian ja tunneälykkäiden toimintojen yhdistelmää, oikeita kanavia, tehokkaita työkaluja sekä inhimillisiä kohtaamisia. Joskus riittää käsin kirjailtu henkilökohtainen tervehdys pizzalaatikon kannessa, jonka ansiosta asiakkaan kasvoille piirtyy asiakaskokemuksen korkein palkinto, spontaani hymy.

Tervetuloa mukaan! Paikkoja on rajoitetusti, mutta reilusti.

Aikataulu

Ohjelma

8.00 Aamiaspöytä katettuna
8.30 Tervetulosanat, Tapahtumahotelli Huone ja Taina Parvianen, Helsingin seudun kauppakamari
9.00 Viiden tähden asiakaskokemus, kirjailijat Ahvenainen, Gylling & Leino
10.00 Verkostoitumista
10.30 Tapahtuma päättyy

Asiantuntijat

Paikka

Kartta


Tiedot

Tapahtumahotelli Huone
Länsisatamankatu 16 , 00180 Helsinki

Ajo-ohjeet

 

AUTOLLA Pysäköintialue on Huoneen vieressä tyhjällä tontilla. Crusellin sillalta käännytään heti Messipojankujalle, josta ajetaan seuraavaan risteykseen ja vasemmalle hiekkaramppia alas rajatulle tontille. Jätä ajoneuvo maksulliseen parkkiin ja ilmoita rekisterinumero vastaanottoon. Lisäksi Länsisatamankatu 16:ssa, Huoneen vieressä, on maksuttomia kahden tunnin kadunvarsipaikkoja.

 

METROLLA Huoneelle on viiden minuutin kävelymatka Ruoholahden metroasemalta. Metrolla saapuvat voivat käyttää raitiovaunulinjaa 8, jonka pysäköinti on suoraan sisäänkäynnin edelssä (Huom! hyppääthän kyytiin ostoskeskuksen puoleiselta eli pohjoiselta pysäkiltä Jätkäsaaren suuntaan menevään raitiovaunuun).

 

RAITIOVAUNU numero 8 pysäkki ‘Crusellinsilta’ sijaitsee aivan Huoneen sisäänkäynnin vieressä. Sisäänkäynti on pysäkin jälkeen valkoisessa rakennuksessa vasemmalla.

 

Lisätiedot

Lisätiedot

Viimeinen ilmoittautumispäivä 7.8.2017
Hintaan sisältyy

Hintaan sisältyy koulutuksen ohella koulutusmateriaali ja ohjelmaan merkityt tarjoilut.

Yhteystiedot

09 2286 0360, kustannus(at)helsinki.chamber.fi

Peruutusehdot

Mikäli et pääse paikalle, ilmoitathan hyvissä ajoin 09 2286 0360, kustannus(at)helsinki.chamber.fi

Oikeudet muutoksiin

Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin.

Aihealueet Myynti, markkinointi ja viestintä
Aihealueen tarkenteet Asiakaspalvelu, Markkinointi, Myynti, Viestintä
PaikatTapahtumahotelli Huone
Länsisatamankatu 16 , 00180 Helsinki, Finland

Liittyvät tuotteet