Outi Somervuori

ToimitusjohtajaPrice Profiler Oy
Outi Somervuori on hinnoittelun asiantuntija, jolla on kokemusta hinnoittelustrategian luomisesta, akateemisesta hinnoittelututkimuksesta sekä palveluiden hinnoittelusta käytännössä. Hän on toiminut hinnoittelupäällikkönä palvelualalla, suunnitellen hinnoittelua, joka edistää yrityksen kasvua, kannattavuutta ja asiakastyytyväisyyttä. Yrittäjänä start up -maailmassa hän on ollut luomassa uusille palveluille hinnoittelustrategioita ja -malleja. Lisäksi hänellä on tohtorin tutkinto hinnoittelusta. Akateemisessa tutkimuksessaan hän on erikoistunut hinnoittelun psykologiaan, eli siihen, miten ostaja muodostaa hintamielikuvan ja miten ostaja reagoi hintoihin. Outi on myös toiminut konsulttina useille yrityksille hinnoittelun osalta ja tehnyt hinnoittelua tukevaa tutkimusta yhteistyössä eri yritysten kanssa.

Kokemus
  • Hinnoittelupäällikkö palvelutoimialalla
  • Startup-yrittäjä
  • Akateeminen tutkija Aalto-yliopistossa ja Stanfordin yliopistossa
  • Tohtorin tutkinto hinnoittelun psykologiassa
  • Hinnoittelun tutkija ja konsultti, esim. kuluttajatoimialalla kuten FMCG, elektroniikka ja kuluttajapalvelut.
1 - 0 / 0

Pahoittelut, tässä tuoteryhmässä tai näillä rajauksilla ei ole tuotteita. Poista rajaukset.