Kauppakamarin neuvontapalvelut saivat upeat arviot!

Kauppakamarin neuvontapalvelut saivat vuoden 2015 lopussa toteutetussa asiakastyytyväisyyskyselyssä erinomaiset arviot. Asiakastyytyväisyyden keskiarvo oli 4,5 (asteikolla 1-5), minkä lisäksi NPS-suositteluindeksi* sai huikaisevan arvon 83!

Saimme asiakkailta runsaasti henkilökohtaisia kiitoksia, kehittämisehdotuksia ja kannustavaa palautetta:

"Kiitokset asiantuntijoille, he ovat pelastaneet monesta pinteestä kun työssä on yllättäen tullut esiin erikoinen tilanne."

"Aloitin yrittäjänä vuonna -91. Ei ole koskaan tarvinnut katua, kun on käyttänyt teidän lakipalveluja. Etenkin työsuhdeneuvontaa olen käyttänyt lukuisia ja lukuisia kertoja. Vain hyviä neuvoja ja ohjeitakin tullut."

Kiitämme asiakkaita kuluneesta vuodesta ja jatkamme hyvää työtä neuvontapalveluissa myös vuonna 2016!

*NPS eli Net Promoter Score on asiakaskokemuksen mittaustapa, joka kertoo kuinka moni asiakkaista suosittelisi käyttämiään palveluita.

Palaa uutisiin

Lisätään tuotetta koriin...
Käsitellään kuponkia...
Lisätty koriin
maksuton
Tuote
Määrä
  Tuotteen hintaan lisätään voimassaoleva alv