Esimies tuottavuuden kehittäjänä

Teoksessa käydään läpi, mitä esimiehen rooliin toiminnan kehittäjänä kuuluu, mitä haasteita toimeen liittyy ja millä tavalla tuloksekkaisiin tavoitteisiin päästään.

 

Esimies tuottavuuden kehittäjänä Saatavilla myös e-kirjana

Ammattikirjasto: Johtaminen Saatavilla myös Ammattikirjastossa

Kirjoittaja(t):Juhani Kauhanen
Kustantaja:Kauppakamari
ISBN:9789522464934
Julkaistu:Kyllä
Painovuosi:2018
Painos:1.
Sivut:152
Kirjastoluokka :69.11
Saatavuus:Saatavilla
Kirjan perustiedot:nidottu
49,00 € (+alv 10 %, 4,90 €)
Jäsenetuhinta
37,00 € (+alv 10 %, 3,70 €)

Tilaa uutiskirje

Yrityskohtaiset koulutukset | Kauppakamarin Koulutus

Kuvaus

Yksityiskohdat

Esimies tuottavuuden kehittäjänä -kirja käsittelee toiminnan ja tuottavuuden kehittämistä ja mittaamista niin tuotannossa, palvelusektorilla kuin asiantuntijaorganisaatioissa.

Tuottavuuden kehittämistä tarkastellaan organisaatioiden johtamisen näkökulmasta ja erityisesti siten, mitä esimiehet eri organisaatiotasoilla voivat tehdä tuottavuuden kehittämiseksi asiakasymmärryksen näkökulmasta. Oleellinen ehto tuottavuuden kehittämiselle on uudenlaisen organisaatiokulttuurin kehittäminen. Pääajatuksena on, että kaikki työntekijät kehittävät ja pyrkivät tekemään työstä tehokkaampaa unohtamatta pehmeitä arvoja ja työhyvinvointia. Menestyvissä organisaatioissa vastuu tuottavuuden kehittämisestä kuuluu esimiehen lisäksi kaikille, koska kaikki viisaus organisaation sisäisistä toiminnoista ei ole vain johdolla. Osallistamalla koko henkilöstö kehittämistoimintaan luodaan mielekkäitä työkokonaisuuksia, parannetaan motivaatiota ja työhyvinvointia.

Teoksessa käydään läpi, mitä esimiehen rooliin toiminnan kehittäjänä kuuluu, mitä haasteita toimeen liittyy ja millä tavalla tuloksekkaisiin tavoitteisiin päästään. Kirjaan on koottu runsaasti erilaisia organisaatioesimerkkejä, joiden avulla lukijalle havainnollistetaan, miten monissa suomalaisissa organisaatioissa on ymmärretty esimiehen rooli ja tuottavuus tuloksekkaalla tavalla. Kirja kannustaa esimiehiä omalla johtamisellaan parantamaan asiakasymmärrystä, tuottavuutta, kannattavuutta ja niiden seurauksena lisäksi henkilöstön hyvinvointia ja asiakastyytyväisyyttä. Teos antaa nykyisille ja uusille esimiehille eväät miettiä, miten hän oman toimintansa suuntaa ja viestii siitä läpi organisaation ja osallistaa koko henkilöstön kehittämiseen.

Asiantuntijat

Lisätiedot

Lisätiedot

Aihealueet Johtaminen ja esimiestyö
Aihealueen tarkenteet Esimiestyö, HR, Johtaminen
ISBN 9789522464934
Kustantaja Kauppakamari
Kirjoittajat Juhani Kauhanen
Tuotteen tiedot nidottu
Kirja ilmestynyt Kyllä
Painovuosi 2018
Painos 1.
Sivumäärä 152
Kirjastoluokka 69.11
Saatavuus Saatavilla
Lisätään tuotetta koriin...
Käsitellään kuponkia...
Lisätty koriin
maksuton
Tuote
Määrä
  Tuotteen hintaan lisätään voimassaoleva alv