Marco Mäkinen
VP StrategyTBWAHelsinki Oy
FL, eMBA Marco Mäkinen on TBWA\Helsinki-mainostoimiston varatoimitusjohtaja ja tunnettu työstään mainostoimistoalalla.
Mäkinen on työskennellyt aiemmin toimitusjohtajana AMG Helsingissä (1997–1999), Ego Taivas Medialabissa (1999–2000), SEK & Greyssä (2007–2012) ja TBWA\Helsingissä (2012–2013) sekä strategiajohtajana TBWA\PHS Helsingissä (2000–2005) ja SEK-ryhmässä (2005–2007).
Hän on erikoistunut brändin arvon kasvattamiseen ja markkinoinnin tehokkuuden ja tuloksellisuuden parantamiseen. Mäkinen on ollut mukana kirjoittamassa teoksia Brändi kulmahuoneeseen (2010) ja Bulkista brändiksi (2016).
Noin 300 bisneskirjaa vuosittain lukeva Mäkinen on tunnettu myös vuotuisesta listauksesta, johon hän kokoaa vuoden parhaat bisnesaiheiset teokset.
Mäkinen on työskennellyt aiemmin toimitusjohtajana AMG Helsingissä (1997–1999), Ego Taivas Medialabissa (1999–2000), SEK & Greyssä (2007–2012) ja TBWA\Helsingissä (2012–2013) sekä strategiajohtajana TBWA\PHS Helsingissä (2000–2005) ja SEK-ryhmässä (2005–2007).
Hän on erikoistunut brändin arvon kasvattamiseen ja markkinoinnin tehokkuuden ja tuloksellisuuden parantamiseen. Mäkinen on ollut mukana kirjoittamassa teoksia Brändi kulmahuoneeseen (2010) ja Bulkista brändiksi (2016).
Noin 300 bisneskirjaa vuosittain lukeva Mäkinen on tunnettu myös vuotuisesta listauksesta, johon hän kokoaa vuoden parhaat bisnesaiheiset teokset.
1 - 1 / 1