Uusi

Viiden tähden asiakaskokemus

Miksi et hyödyntäisi mahdollisuutta antaa asiakkaille elämyksiä, jotka saavat heidät hymyilemään ja kertomaan kokemuksistaan myös muille?

Kirjan ensimmäinen painos on loppunut suuren kysynnän vuoksi. Toinen painos on saatavana elokuun lopussa. Kirjan voit tilata myös sähköisenä:

Saatavilla myös e-kirjana

 ammattikirjasto myynti markkinointi viestintä Saatavilla myös Ammattikirjastosta

Kirjoittaja(t):Perttu Ahvenainen, Janne Gylling, Sani Leino
Kustantaja:Kauppakamari
ISBN:9789522464248
Julkaistu:Kyllä
Painovuosi:2017
Painos:2.
Sivut:245
Kirjastoluokka :69.1
Saatavuus:tilapäisesti loppu, 2. painos tulossa 30.8.2017
Kirjan perustiedot:Nid.
45,00 € (+alv 10 %, 4,50 €)
Jäsenetuhinta:
39,00 € (+alv 10 %, 3,90 €)
Digitaaliset Palvelut
Taloushallinnon eloseminaari 2017
 

Kuvaus

Yksityiskohdat

Digitaalisella aikakaudella asiakkaan ollessa ohjaksissa ja kilpailun globaali asiakas valitsee yhä useammin sen tahon, joka tarjoaa parasta asiakaskokemusta juuri heille sopivassa ajassa ja paikassa. Mikäli et pysty vastaamaan asiakkaan nouseviin odotuksiin tarjoamalla jotain merkityksellistä, asiakkaasi valitsevat vaihtoehdoista sen, joka ymmärtää vastata tarpeisiin ja tunteisiin.

Viiden tähden asiakaskokemus -teos kertoo, miksi, miten ja millä tuotetaan asiakkaille ainutlaatuisia asiakaskokemuksia, joilla herätät asiakkaidesi kiinnostuksen ja voitat luottamuksen verkon kiristyvässä kilpailussa. Kirjassa kerrotaan yli 30 tarinaa siitä, kuinka elämyksellinen asiakaskokemus synnytetään erilaisissa ympäristöissä yhdistämällä tunneälykkäät kohtaamiset tehokkaisiin teknologisiin ratkaisuihin.

Joskus viiden tähden asiakaskokemus syntyy hyödyntäen hienointa ja uusinta huipputeknologiaa, kuten virtuaalitodellisuutta tai kasvojentunnistusta. Joskus elämyksen syntyyn tarvitaan sarja onnistuneita tapahtumia - teknologian ja tunneälykkäiden toimintojen yhdistelmää, oikeita kanavia, tehokkaita työkaluja sekä inhimillisiä kohtaamisia. Joskus riittää käsin kirjailtu henkilökohtainen tervehdys pizzalaatikon kannessa, jonka ansiosta asiakkaan kasvoille piirtyy asiakaskokemuksen korkein palkinto, spontaani hymy.

Asiantuntijat

Lisätiedot

Lisätiedot

Aihealueet Myynti, markkinointi ja viestintä
Aihealueen tarkenteet Markkinointi
ISBN 9789522464248
Kustantaja Kauppakamari
Kirjoittajat Perttu Ahvenainen, Janne Gylling, Sani Leino
Tuotteen tiedot Nid.
Kirja ilmestynyt Kyllä
Painovuosi 2017
Painos 2.
Sivumäärä 245
Kirjastoluokka 69.1
Saatavuus tilapäisesti loppu, 2. painos tulossa 30.8.2017

Liittyvät tuotteet